czwartek, 3 listopada 2011

Cienie Sensique + kredka My Secret :))))))))

Na dzisiaj mam dla Was, krótkie pokazanie następnych cieni Sensique Velvet Touch.
Cienie są dostępne w sieci Drogerii Natura w cenie 6,49 zł.
Waga 4 gr.



Dodatkowo użyłam świetnej kredki z nowej kolekcji Denim Love firmy My Secret a dokładnie kredka  Satin Touch Khol nr 8 BLUEBERRY


Kredka kosztuje 8,49zł i jest dostępna w jeszcze jednym kolorze a mianowicie nr 9 PLUM jest to jasny fiolet ze złotymi delikatnymi drobinkami, którą jeszcze na pewno zobaczycie :)

Kredka jest świetna, bardzo miękka, nie odbija się na powiekach i nie jest skłonna do uciekania z powiek :)
A efekt końcowy? Proszę bardzo :)



I jak się podoba? :)
mam jeszcze troszkę zdjęć w zanadrzu ale nowych nie mogę zgrać, coś się dzieje z aparatem.  Jak się psuje to wszystko ehhh :)
Pozdrawiam- Tamara :********

16 komentarzy:

  1. chyba skuszę się na tą kredkę, śliczny kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cienie wybrałaś :). Kredka tez ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta kredka, szkoda, że taki mały wybór kolorów :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem zadowolona z tej kredki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kredka genialnie wygląda na oku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna te kredeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie poczytam takiego posta :)
    moje włoski szybko się niszczą bo są cieniutkie mimo że moja fryzjerka mówi że mam ich dużo.. a gdy robiłam na blond to odrostów nie było praktycznie widać i farbowałam co 4 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne cienie czekam na makijaże:) a kredka super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fioletowe cienie bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciemny fiolet cieni jest cudowny:):)

    kosmetyki100.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń