czwartek, 17 listopada 2011

Kolekcja Denim Love- My Secret :)

Hej :) Na dzisiaj przygotowałam dla Was kolekcje Denim Love od My Secret dostępną w każdej Naturze ;)
Całkiem ciekawa opcja do osób, które polują na pełne kolekcje ;) Ceny nie są wysokie także zapraszam :)


Na początek pokażę kredki do oczu są dwa odcienie:
ciemniejsza to nr 8 BLUBERRY 
a jaśniejsza nr 9 PLUM 
Cena tych kredek to
 8,49 zł szt.

Dokładnie opisaną macie TUTAJ


 


Następnie mamy dwie paletki cieni w cenie 8,99zł szt.






Jak widać kolorki są całkiem fajne :) Fajna pigmentacja, dosyć łatwo się je rozprowadza bez zbędnych ceregieli :)
Niska cena i dostępność i duży + za trójkę w paletce, cienie fajnie do siebie pasują :)
W kolekcji Denim Love znajdują się jeszcze 3 lakiery TEN TEN i jeszcze jeden, ciemna śliwka która juz nie długo się pojawi :)
Ja już nareszcie wracam do świata żywych i nie opuszczę Was aż do śmierci :)
Pozdrawiam!! :)

12 komentarzy:

  1. Ladnie prezentuja sie cienie i podoba mi sie zestawienie fioletow z brazem:) Kredki maja fajne nasycenie.Mysle, ze moglabym sie skusic:)))

    Przyznam sie, ze do Kwiatu Lotosu podchodzilam bardzo nieufnie a tu taka mila niespodzianka:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, szczególnie to drugie trio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam je dzisiaj i na szczęście się powstrzymałam :D ograniczam się :) ale ładne są:)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę się zaopatrzyć w jakieś cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pigmentacja rzeczywiście fajna, aczkolwiek troszkę nie moje kolorki. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajne fajne, a właśnie moje kolorki
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  7. wow - sliczne rzeczy !! Kredki wygladaja na bardzo ładne - cienie z resztą też <3

    http://myministyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń