wtorek, 22 listopada 2011

Grejfrutowy balsam :))))

Jak wiecie uwielbiam zapachy bardzo orzeźwiające, które postawią mnie na nogi :)
Niedawno w wymiance z pewną dziewczyną dostałam gratis balsam do ciała z Joanny o zapachu grejfrutowym.. ach jak jak to kocham :)



Balsam pachnie cudownie, nawilża standardowo, ciało jest pewien czas gładziutkie :)

Nie zostawia tłustej powłoki i bardzo niska cena :) Ok 5,49 zł chyba :)
Konsystencja balsamowa :)
Bardzo wydajny, pojemność 200ml


Jak dla mnie owocowa bomba ;)

14 komentarzy:

  1. Mam ten sam balsam, ale o zapachu truskawki. Zapach jest boski, a działanie nawet dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam truskawkowy- pachnie nieziemsko, ale średnio działa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam grejpfruty, muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie wypróbowałam, ale może wkrótce...

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie widziałam tych balsamów, jak najszybciej muszę je znaleźć i wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także go mam. Nie jest może mistrzem w nawilżaniu, ale ten zapach... :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam nigdzie tych balsamów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taki truskawkowy , a moja mam właśnie grejpfrutowy ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. mam krem o tym zapachu z tej samej firmy. rzeczywiście super mocno pachnie ;) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę sobie wyobrazić jak cudnie pachnie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię te balsamy, pisałam o nich swego czasu. Polecam wersję porzeczkową, pachnie jeszcze bardziej obłędnie!

    OdpowiedzUsuń