niedziela, 6 listopada 2011

Hipoalergiczny puder do twarzy- Simple Beauty

"Delikatny, aksamitny puder. Może być stosowany do bardzo wrażliwej cery. Wygładza powierzchnię skóry maskując przebarwienia i niedoskonałości cery. Opakowanie zawiera gąbkę do pudru."


cena: 5.83 zł netto = 7.17 zł brutto
pojemność: 11 g

Plusy:
- jasny kolor nie widoczny na twarzy
- nie uczula
- nie podkreśla przesuszeń
- delikatny zapach
- nie kruszy się 
-ładnie wtapia się w skórę
- tani\
- solidne delikatne opakowanie





Minusy:
- dostępność
- dołączona gąbeczka nie nadaje się do użycia 



Ogólnie produkt jak za taką ceną wartyy uwagi, do jasnej cery jak ulał :) Ładnie matowi :)

15 komentarzy:

  1. o calkiem milo sie o nim cztya i taniuśki, ale nie spotkalam sie z nim nigdy to dostepnosc kiepska :(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że tak słabo dostępny ;|
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli go gdzieś znajdę, to z pewnością zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy sprawdziłby się na mojej mieszanej cerze... gąbeczkę i tak od razu bym wyrzuciła, bo ja do pudru używam tylko dużego pędzla :) a wiesz gdzie można kupić ten puder?

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ma dużą pojemnmość :D szkoda tylko, że w składzie tyle chemii...

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się za niem rozejrzeć, wygląda obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie za jasny?wyglada jak biały na palcu?

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie extra. muszę akurat poszukać jakiegoś. Więć jak go spotkam to kupię :)
    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój typ :) Tani, sporej gramatury, blady :) Szkoda tylko, ze tak rzadko można spotkać Simple Beauty...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem wierna pudrom sypkim transparentnym, jakoś najbardziej mi odpowiadają od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy, może zakupie.
    Obserwuje.
    I zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. A jak z matowieniem? Bo prezentuje się całkiem fajnie, odcień akurat na zimę.

    OdpowiedzUsuń