wtorek, 8 listopada 2011

KOLOROWE ROZDANIE.. CHĘTNE ?? :)))))))

Ostatnio z blogowaniem u mnie troszkę słabiej, ale siły wyższe... niedziałający komputer[aktualnie zastępczy] problem ze zgraniem zdjęć[ 100 tysięcy wirusów- uważam za rozwiązany- dziękuje :):* ] ale jestem ! 
W nagrodę mam coś dla Was.. :) Rozdanie... jakie są okazje? Można ich znaleźć mnóstwo:
- ogólna liczba wyświetleń stron przekroczyła 80 tys :))))))))))))
- obserwatorów na tą chwilę jest 399- dzięki!!! :**
- w lutym minie rok bloga
- dostałam 3+ z matmy
- i wiele innych

A więc do wygrania jest :

1. Lakier Sensique Oriental Dream nr 259
2. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ nr 263
3. Lakier Safarii nr 330
4. Lakier Gala zielony
5. Lakier My Secret nr 153
6. Cienie Quiz Duo nr 49
7. Cień Sypki My Secret nr 2
8. Paletka cieni TCW
9. Cienie Virtual Trio nr 90
10. Cienie Sensique Oriental Dream nr 131
11. Błyszczyk Kobo nr 310 
12. Błyszczyk Kobo nr 215
13. Maseczki z Joanny do włosów blond
14. Kredki Sensique Exotic Flower dwustronne nr 133, 134, 135 

A co trzeba zrobić aby zgarnąć nagrody?:)

- Musisz być moim publicznym obserwatorem
- Możesz dodać mnie do blogrolla [ 1 los]
- Możesz dodać notkę o rozdaniu [ 2 losy]
- Możesz dodać baner na stronie swojego bloga o  rozdaniu [ 3losy]
- Napisz co podoba Ci się w moim blogu a co nie i dlaczego chcesz wygrać to rozdanie [2 losy]

 Zwycięzcę wylosuje maszyna losująca :)
Zgłaszamy się pod tym postem następująco:

Obserwuję jako:
Email:
Mam Cię w blogrollu: [ nazwa bloga]
Notka: [ link]
Baner: TAK/ NIE
Następnie napiszcie co się podoba a co nie i dlaczego nagroda ma polecieć do Was :)
Macie czas do 6 grudnia 2011.. CZAS START!!!!!!! POWODZENIA!!

76 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: Shopping Monster
    Email: niosewampicie@gmail.com
    Mam Cię w blogrollu: http://zakupowebestie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako Catus
    cyprian-25@o2.pl
    mam Cię w blogrollu: http://x-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Kinga
    Email: karen15@onet.pl
    Mam Cię w blogrollu: szalone-zycie-kingi.blogspot.com
    Notka: --------
    Baner: TAK
    W twoim blogu najbardziej podoba mi się wygląd. Nagłówek jest świetny.Nie podobają mi się reklamy na pasku bocznym. Pewnie i tak w nie nie klika. A dlaczego chcę wygrać rozdanie? Podobają mi się nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako:kosmetasia
    Email:kosmetasia@wp.pl
    Mam Cię w blogrollu: [ www.kosmetasia.blogspot.com]
    Notka: [ http://kosmetasia.blogspot.com/p/rozdania.html]
    Baner:NIE

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S. Najb. podoba mi sie naglowek i tresci notek! :) a wygrac chcialabym bo luuubie wygrywac! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako anitaxelx
    somenancy@vp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: merczens
    Email: mery.lu,1988@gmail.com
    Mam Cię w blogrollu: merczens.blogspot.com
    Notka:
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się Twój styl pisania bloga i wygląd a dlaczego ja? a dlaczego nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako Agnieszka
    ag.doliny@gmail.com
    info: /http://haserrea.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Independent Woman
    Email: independnentwoman92@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: aśkuu,
    Email: asieek13@gmail.com

    dlaczego chciałabym wygrać ? bo kocham lakiery do paznokci <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje jako Patrycja :)
    Email : patitia27@gmail.com
    Do blogrolla dodam cię jak tylko dam radę bo nie bardzo znam się jeszcze na blogspocie i mam problem właśnie z dodawaniem do blogrolla bo nie umiem dodać wszystkich blogów - nowicjusz hehe;)
    A co mi się podoba w blogu? hm znalazłam cię dopiero dziś, na forum piekność-dnia, przypadły mi do gustu notki to jak piszesz i bardzo dokładne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam i zapraszam też do minie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Paulina
    Email:tygrysek182@op.pl
    Mam Cię w blogrollu: http://mybigshopping.blogspot.com/
    Notka: http://mybigshopping.blogspot.com/2011/11/rozdania_08.html
    Baner: NIE
    Chciałabym wygrać ponieważ bardzo podobają mi się kolory cieni do powiek, a lakiery do paznokci zawsze się przydadzą :) Poza tym byłby to miły prezent z okazji Mikołajek. Bardzo podoba mi się wygląd bloga, jego nagłówek oraz recenzje kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  15. dziewczyny lubicie testować kosmetyki? zapiszcie się na www.queenbox.pl , niedługo ruszają!

    OdpowiedzUsuń
  16. lusterko-em
    lusterko.em.blog@gmail.com
    blogroll: www.lusterko-em.blogspot.com

    Co mi się nie podoba? Zdecydowanie za dużo reklam. Podoba mi się za to szablo. A nagroda jest atrakcyjna w dużej mierze dzięki lakierom Sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się i ja. :)
    Obserwuję jako MollyClock.
    Jesteś w blogrollu na http://redheadexperiments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam, zapomniałam jeszcze o mailu. :(
    tulajca@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Katarzyna
    Email: gogunia3@wp.pl

    Co mi się podoba? Najbardziej logo na górze strony - jedno z moich ulubionych :)
    Dlaczego chcę wygrać? Bo chyba każdy lubi to uczucie ;) A poza tym uwielbiam lakiery do paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwują jako AW

    e-mail wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: villemo
    Email: justynka68@poczta.onet.pl
    W Twoim blogu najbardziej podoba mi Twój styl pisania.Chciałabym wygrać to rozdanie,ponieważ tych lakierów nie mam w swojej kolekcji,a bardzo mi się kolory podobają :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako : Marynia1924
    Email : marynia1924@gmail.com
    W Twoim blogu najbardziej podoba mi się różnorodność postów : nie są tylko i wyłącznie o kosmetykach, ale poruszają różne tematy ^^ Nie podobają mi się banery z reklamami. Bardzo chcę wygrać to rozdanie, ponieważ uwielbiam KOLOROWE rozdania z mnóstwem maleńkich drobiazgów - to one sprawiają, że aż oczy mi się świecą! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję jako yesiwantyouback
    Email: yesiwantyoubac@wp.pl
    Mam Cię w blogrollu: www.yesiwantyouback.blogspot.com
    Notka: Nie
    Baner: NIE

    Powinnam wygrać, bo zgłaszałam się do tylu rozdań, a jeszcze szczęście się do mnie nie uśmiechnęło! :( A blog podobny do nazwy - idealny :) wszystko konkretnie, przejrzyście, do tego bardzo podoba mi się Twój nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl
    mam Cie w blogrollu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: girl1805
    Email: girl1805@interia.pl
    Mam Cię w blogrollu: nie
    Notka: nie
    Baner: NIE

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Yasinisi
    Email: sniezynka7@gmail.com
    Mam Cię w blogrollu: http://yasinisi.blogspot.com
    Notka: http://yasinisi.blogspot.com/p/rozdania.html
    Baner: TAK http://yasinisi.blogspot.com/

    W Twoim blogu najbardziej denerwuje mnie spora ilość reklam.. No i zdecydowanie brakuje mi etykiet.
    Podobają mi się za to:
    - nagłówek (sama malowałaś? )
    - czytelność
    - niezłej jakości swatche

    Dlaczego chciałabym wygrać? Przede wszystkim dlatego, że większość nagród to lakiery i cienie czyli moje dwie największe ostatnio kosmetyczne miłości :D
    strasznie chciałabym wypróbować zwłaszcza cienie i lakiery z serii Oriental Dream.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako Owieczka21
    E-mail: katarzyna.koselak@gmail.com
    Mam Cię w blogrollu: owieczka21.blogspot.com

    Najbardziej podoba mi się top! Jest naprawdę cudowny, rysowałaś go sama?
    A chcę wygrać, bo jak chyba każdy lubię wygrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Marcepane
    Email: marcepane.x@interia.pl
    Notka: http://bloodntea.blogspot.com/p/rozdania.html
    Baner: Nie
    Co mi się podoba: nagłówek oraz duża ilość dobrej jakości zdjęć. ;)
    Co mi się nie podoba: duża ilość reklam przez co boczny pasek bloga jest dłuższy od postów na stronie głównej i mnie to troszkę drażni.;D
    Dlaczego chciałaby aby nagroda powędrowała do mnie? Uwielbiam wygrywać, jak chyba każdy! Poza tym bardzo podobają mi się nagrody - świetny lakiery do paznokci, cienie i bardzo ciekawią mnie te dwustronne, kolorowe kredki. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako Natalia100
    natti2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Quera
    Email: asiulkas26@inteeia.pl
    Mam Cię w blogrollu: http://planet-quera.blogspot.com/
    Notka: http://planet-quera.blogspot.com/p/rozdania.html
    Baner: TAK
    Chciałabym wygrać w tym rozdaniu, ponieważ można wygrać wiele kuszących nagród :) Są świetne, a najlepiej prezentowałyby się w mojej kosmetyczce.
    W Twoim blogu nie ma rzeczy która by mi się nie podobała, ale najlepszy jest zdecydowanie nagłówek, jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: qbritneyq
    Email: ewawrob99@interia.pl
    Notka: http://mojjpamietnikk.blogspot.com/2011/10/giveaway.html
    Baner: TAK

    Hmm, jestem nowym obserwatorem więc nie wiem zbytnio co i jak, ale wiem na pewno że masz śliczny nagłówek (uwielbiam tego typu) podoba mi się że nie robisz błędów ortograficznych, interpunkcyjnych itp (to smutne ale tak się zdaża) fajne jest to że blog jest przejrzysty, wszystko się wygodnie czyta. Czcionka jest wystarczjąco duża.

    Chcę wygrać bo:
    * nigdy nie miałam lakierów z safari (tak to niestety prawda)
    *chcę zacząć już trochę używać kredek
    *Podoba mi się ten zielony lakierek
    *śliczne cienie
    a po za tym fajnie byłoby dostać jakiś malutki prezencik ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Julia Natalia
    Email: julia.r.wasielewska@onet.pl
    Mam Cię w blogrollu: http://fashionery.blogspot.com
    Notka: http://fashionery.blogspot.com/2011/01/rozdania.html
    Baner: NIE
    Na blogu najbardziej podoba mi się przejrzystość notek; sposób pisania. Chcę wygrać, bo kocham kolorowe kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuje jako agaaaaaaaa1

    e-mail : bodys.agnieszka@op.pl

    Nie prowadzę bloga ; (

    Hmmmm.... w twoim blogu ? Niedawno go odkryłam. Podoba mi sie baaaaaardzo nagłówek jest pomysłowy i kolorowy . Wygląda na to ze jesteś bardzo kreatywna osobą ; D

    OdpowiedzUsuń
  35. Hejka, zglaszam sie.
    obserwuje jako: arashka1999
    e- mail: arashka6@o2.pl
    notka tutaj: http://xdnatuuuxd.blogspot.com/2011/11/kolejne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: niwatori
    Email: korbolle@interia.pl
    Notka: http://nothingbutchickens.blogspot.com/2011/11/safari-nail-polish-trendy-colour-nr-33.html
    Baner: NIE

    Bardzo podoba mi się nagłówek, jak weszłam na Twojego bloga nie mogłam oderwać wzroku - bardzo przyciąga uwagę ;) Jedyny minus jaki widzę u Ciebie na blogu to chyba to, że zbyt mało postów widać na głównej - tylko 3? Ja bym tu widziała co najmniej 5.
    A dlaczego ja mam wygrać? Po prostu - uwielbiam wygrywać! A nagrody są super i jestem bardzo CHĘTNA :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako 552Miley552
    e-mail : nataliee552@wp.pl
    mam cię w blogrollu http://kosmetyczka-natalijii.blogspot.com/
    notka http://kosmetyczka-natalijii.blogspot.com/2011/11/rozdanie-u-chanel.html
    Baner NIE

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję Cię jako Cherie Currie
    zaczarowanaxd@gmail.com
    Notka: http://wildxgirl.blogspot.com/2011/11/131-sunday.html
    Baner NIE

    Co do tego co mi się podoba w twoim blogu a co nie - ogółem podoba mi się wszystko, ale nagłówek jest po prostu cudny ! <3 Nie podobają mi się reklamy z boku, ale rozumiem, że są Ci potrzebne :)
    Rozdanie chciałabym wygrać z powodu świetnych nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako:npmg
    Email:wampirzyca408@interia.pl
    Notka: http://stylizacje-i-makijaze.blogspot.com/p/rozdania.html
    Baner: TAK

    Sama prowadze bloga i wiem jaka to ciężka praca by zdobyć obserwatorów .
    Podziwiam to że tak długo piszesz bloga i staje się on coraz popularniejszy.
    Chciałabym wygrać rozdanie ponieważ bardzo chciałabym zrecenzować kosmetyki oraz mam spore braki w kosmetyczce :D
    Pozdrawiam :)

    http://stylizacje-i-makijaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Klaudia Joanna Julia.
    Email: klaudia121121@wp.pl
    Mam Cię w blogrollu: NIE
    Notka: NIE
    Baner: NIE

    Najbardziej na twoim blogu podoba mi się nagłówek, jest bardzo profesjonalny. Bardzo doceniam też jakość zdjęć zamieszczonych w notkach. Podoba mi się styl jaki piszesz notki :) Chciałabym wygrać to rozdanie, ponieważ bardzo lubię różnorodność kolorów, jaką prezentują te rzeczy, zresztą chciałabym też podarować coś mojej mamie na święta, na pewno by się ucieszyła z jakiegoś prezentu, trzeba doceniać to co dla nas robią nasze mamy :)
    +3 z matmy gratuluję :> rozumiem, że nie lubisz tego przedmiotu? :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: crysaliska
    Email: crysaliska@wp.pl
    Mam Cię w blogrollu: crysaliskowy.blogspot.com
    Notka: http://crysaliskowy.blogspot.com/p/rozdania.html
    Baner: TAK
    Masz bardzo przejrzystego bloga, dobrze czyta się notki, nagłówek jest świetny. I jak większość - reklamy są irytujące, ale rozumiem sens ich posiadania.
    Dlaczego chcę wygrać? Świetna paczka nagród, które będę używać ja i moja siostra (bo nie jestem blondynką).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: skazana2
    Email: skazana@amorki.pl
    Notka: http://justmemyselfandi-skazana2.blogspot.com/2011/11/po-duzszej-przerwie.html
    Baner: TAK
    W Twoim blogu podoba mi się nagłówek, przejrzystośc strony i kolorystyka.
    Chciałabym wygrac, ponieważ uwielbiam kolorowe lakiery do paznokci i kredki do oczu i z chęcią przetestowałabym je ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako:pesymistka13
    Email:pesymistka13@o2.pl
    Mam Cię w blogrollu: pesymistka13.blogspot.com
    Notka: http://pesymistka13.blogspot.com/2011/11/konkursy.html
    Baner: TAK pesymistka13.blogspot.com


    W Twoim blogu podoba mi się przejrzyste notki - dużo zdjęć a nie tylko monotonny tekst:) nagłówek też zwraca uwagę - jest naprawdę ciekawy a i jeszcze o piesku nie mogę zapomnieć bo je uwielbiam i Ty też :).

    Chciałabym wygrać, bo Mikołaj może o mnie zapomnieć, a to byłby bardzo miły prezent.

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: Ania-anula
    Email:ania_ryszkowska@o2.pl
    Mam Cię w blogrollu:TAK http://aanula.blogspot.com/
    Notka: http://aanula.blogspot.com/2011/11/cd.html
    Baner: NIE

    Dlaczego chce wygrać? To proste, każdy lubi dostawać prezenty za darmo:)
    Co do twego blogu to ciężki mi się wypowiedzieć, bo swojego mam dopiero od trzech dni, ale dodałam Cie na swój blogllor, także będę częściej u Ciebie bywać, wtedy będę mogła napisać swoje spostrzeżenia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuje jako pannakolczykowa.
    meil n.kolat@poczta.onet.pl
    mam w blogrollu www.pannakolczykowa.blogspot.com
    baner NIe

    Dlaczego chce wygrac? Bo w mojej kosmetyczce jest ciagle za malo cieni i kredek do oczu, a u Ciebie do wygrania sa kolory pasujace do mnie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuje jako kosmetoholiczka_1919
    kama9@onet.pl
    Notka o rozdaniu: http://kamakosmetoholiczka.blogspot.com/2011/11/rozdanie_19.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: waleria(walla)
    Email: i_am_dream@interia.eu
    Notka:
    http://info-o-konkursach.blogspot.com/2011/11/zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się!
    dodsab
    dodsab@wp.pl
    http://kosmetycznenowosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej!
    Obserwuję Cię jako kubekczekolady.
    Mój mail phideaux18@gmail.com.
    notka nie
    baner nie

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapomniałam napisać co mi się podoba ;)
    Urzekły mnie przede wszystkich cienie!
    W blogu nie podoba mi się za duzo reklam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: yesiwantyouback
    Email: yesiwantyouback6@wp.pl
    Mam Cię w blogrollu: tak, www.yesiwantyouback.blogspot.com
    Notka: nie
    Baner: NIE

    Na blogu najbardziej podoba mi się cudowny nagłówek i ogólny porządek! Co musisz zmienić? Rób to co do tej pory i będzie idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuje jako kochajacakosmetoki
    kama9@onet.pl
    W Twoim blogu blogu podoba mi sie wszystko, ale najbardziej to, ze jak dodajesz recenzje kosmetykow, to dajesz tez zdjecia produktu nalozonego na reke, dzieki czemu widac, jaka jest jego konsystencja i kolor, a ja zawsze zwracam na to uwage ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. zglaszam sie
    obserwuje jako wera
    mam w blogrollu
    baner: nie
    to twój blog mozesz przeciez pisac o czym chcesz, wiec wchodzac do ciebie oczekuje to co ty czujesz, nic bym nie zmieniała,
    a wygrac mam ja, bo jeszcze ani razu nie udało mi sie wygrac w rozdaniach:(

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako: miss em
    Email: melania.wojcik@gmail.com
    Mam Cię w blogrollu: http://ms-em.blogspot.com/
    Notka: http://ms-em.blogspot.com/2011/11/rozdania.html
    Baner: NIE
    U Ciebie na blogu najbardziej podoba mi się nagłówek oraz notki, nie są zbyt długie, mają dobrze zrobione zdjęcia. Nie podobają mi się reklamy, ale niestety, bez nich raczej się nie obejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako: Marta^.^
    E-mail: gieniamucha@wp.pl
    Notka: http://mojjpamietnikk.blogspot.com/2011/10/giveaway.html
    Baner: TAK (razem z qbritnayq prowadzimy bloga)

    W Twoim blogu najbardziej podoba mi się :
    -mowa zwłaszcza o kosmetykach
    -to że zdjęcia nie są rozmazane (czasami mają fajny kształt np.okrągły)
    -nie za długie notki (bo długich nikomu nie chce się czytac!;])
    I wiele wiele innych pozytywnych rzeczy!!!
    Pozdrawiwm cieplutko Marta^.^

    OdpowiedzUsuń
  56. Dlaczego ja?
    =>Ponieważ podobają mi się zwłaszcza cienie-będą super wyglądac do mojej sukienki na sylwestra ;]
    =>A te kredki do oczu poprostu mega bomba!
    =>Mam jeden lakier z firmy który jest na zdjęciu ja mam przeźroczysty:[bo innego nie było!!!. A ten szary poprostu szkoda gadac jest po prostu MEGA ;****
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  57. - Obserwuję : DrKesja
    - Mail : kajka197@wp.pl

    - Dodana do Blogrolla TU neska-fe.blogspot.com
    - Notka TU http://neska-fe.blogspot.com/2011/11/tu-i-tam.html
    - W Twoim blogu podoba mi się treść notek , bo nie jest skomplikowana i z miłą chęcią się ją czyta . Ogólnie masz świetny nagłówek .
    - Co mi się nie podoba ? Hmm .. może to że masz prawie cały biały blog , a życie jest kolorowe - więc mogłabyś dodać jakieś kolorki . :)
    - Czemu Bym chciała wygrać ? Cóż , powiem szczerze - mam w tej chwili niezły mętlik w pieniążkami i nie mogę sobie pozwalać zbytnio na takie drobiazgi które wywołały by uśmiech na mojej twarzy , niedługo święta i sylwester a ja bym chciała wypróbować jakąś z Nowych rzeczy i " zabłysnąć " wśród znajomych . :)

    Pozdrawiam!;*

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako: moniaaa
    Email:moniaaac@gmail.com
    Mam Cię w blogrollu: damski-swiat.blogspot.com
    Baner: TAK

    dlaczego ja? bo kolorówki, zwłaszcza lakierów, nigdy za wiele! :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako: moniooo
    e-mail: moniooo@gg.pl :)
    Co się podoba? Jak wiele z nas już wcześniej zaznaczyło- nagłówek! hehe podobają się też rozdania...kilka fajniusich rzeczy (te lakiery są super, a kredki i cienie wyglądają zachęcająco) :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Obs jako : laleczka...
    justyna9472@wp.pl
    Notka :http://the-fashion-and-you.blogspot.com/p/rozdania.html\
    Mam Cię w blogrollu : TAK
    Mam Cię na stronie głównej: TAK http://the-fashion-and-you.blogspot.com
    Blog jest świetny taki jaki jest i ja bym nic nie zmieniła. ; D
    Czemu chcę wygrać ?
    Jak każdy jestem uzależniona od kosmetyków. Wszystko co mi się spodoba muszę mieć! Również to by się przydało. Lakiery to normalnie wzrokiem pożeram. ;d
    Pozdrawiam.;*

    OdpowiedzUsuń
  61. Obserwuję jako: splatane-sluchawki
    Email: splatane-sluchawki@o2.pl
    Notka: http://splatane-sluchawki.blogspot.com/p/rozdania.html
    Baner:NIE

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako: Agnieszka
    Email:ag.doliny@gmail.com

    Notka: http://haserrea.blogspot.com/p/rozdania_08.html
    Baner: NIE

    Rozdanie chciałabym wygrać gdyż uwielbiam lakiery do paznokci, a kilka takich łupów u Ciebie jest, oraz widze maseczki/odżywki do wlosów rozjaśnianych, a takowe posiadam i maseczka byłaby doskonałym ratunkiem moze; )

    OdpowiedzUsuń
  63. Obserwuję jako : Milusanka
    E-mail : kasiablek13@wp.pl
    Baner:NIE

    Nie podobają mi się reklamy po prostu nienawidzę ich.Podobają mi się notki ;) a rozdanie chciałabym wygrać,ponieważ uwielbiam lakiery do paznokci(mam na ich punkcie obsesję) i są moje ulubione cienie Kobo ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. obserwuję jako: Kawaii-doll
    Email: gabi01091995@wp.pl
    Mam Cię w blogrollu:http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/
    Baner:NIE

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję: Agnieszka
    email: agnieszka.wojtowicz88@gmail.com
    Mam Cię w blogrollu: http://kobieta-ja.blogspot.com
    info o rozdaniu: http://kobieta-ja.blogspot.com/p/rozdania.html
    baner w bocznym pasku: http://kobieta-ja.blogspot.com

    Do mnie ma nagroda polecieć ponieważ lakierów nigdy nie za mało:) Do tego cienie też by się przydały.
    Jeśli chodzi o Twojego bloga to: podoba mi się nagłówek oraz zdjęcia. Recenzje fajne. Sama mam na blogu reklamy, ale większość jest jak najniżej by reszta informacji była wyżej. Przez co reklamy są mniej drażniące.

    OdpowiedzUsuń
  66. obserwuję jako pando-ra
    e-mail: ela_w18@op.pl
    mam Cię w blogrollu: http://pando-ra-handmade.blogspot.com/
    baner: TAK
    Na blogu podoba mi się generalnie i po prostu jest fajnie i ciekawie i dlatego zaglądam:)
    baardzo lubię malować paznokcie, a akurat wybrane przez Ciebie kolorki bardzo przypadły mi do gustu,a nie posiadam takich:) reszta kosmetyków też będzie jak znalazł:)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako: JadziulQa
    Email: sandra13523@wp.pl
    Notka: http://ooldzon.blogspot.com/p/rozdania.html

    na bloga dopiero dołączyłam ale obiecuję, że zostanę na dłużej bo lubię takie własnie blogi. świetne recenzje i na razie tyle mogę powiedzieć bo trochę go przejrzałam ;)
    uuuwielbiaaam lakiery do paznokci ! moja kolekcja ma własne pudełeczko, gdzie jest jeszcze za dużo pustego miejsca więc przydadzą się te od Ciebie żeby zapełnić ;P i lubię cudować z cieniami ;>

    OdpowiedzUsuń
  68. Obserwuję jako: TuModnaPolska
    Email: kasia14782@wp.pl

    Lakiery <33
    A ich nigdy za dużo ;D

    OdpowiedzUsuń
  69. bserwuję jako: strawberry4
    Email: strawberry4@o2.pl
    Notka: http://zbieraninka-aiea.blogspot.com/p/rozdania.html
    Baner: NIE

    heh czemu nagroda ma trafic do mnie? nie wiem. po prostu kocham lakiery i masz ładne cienie ;D a tak po za tym to jeszcze nigdy nie wygrałam żadnego konkursu, ale by była niespodzianka jak bym wygrała..;o ;D

    pozdrawiam, Aiea ♥

    OdpowiedzUsuń
  70. obserwuję jako: Pikletka
    Email: blogmara@vp.pl
    Mam Cię w blogrollu: pikletka.blogspot.com
    Notka: http://pikletka.blogspot.com/2011/12/rozdania-do-512.html
    Baner: TAK

    Podoba mi się w twoim blogu nagłówek jest bardzo oryginalny, fajny, a nie podoba mi się tło bloga za blado tutaj. Chciałabym wygrać, ponieważ umieściłaś nagrody, które planowałam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako: Malutkamisia.. ♥
    Email: patrycja0809@op.pl
    Mam Cię w blogrollu: bizuteryjny-swiat.blogspot.com
    Notka: http://bizuteryjny-swiat.blogspot.com/2011/12/loteria.html
    Baner: TAK

    OdpowiedzUsuń
  72. Sorry, pomyliło mi się :
    obserwuję jako :* Patrycja :*

    mam nadzieję, że uznasz ten błąd :/

    OdpowiedzUsuń
  73. obserwuję jako: PaulinaWypych
    Email: paulina.wypych12@wp.pl
    Nie Mam Cię w blogrollu ( nie wiem jak dodać )
    Notka: http://paulinawypych.blogspot.com/2011/12/powracam.html
    Baner: Nie

    Podoba mi się w twoim blogu nagłówek jest bardzo oryginalny, Tło możesz zmienić bo jest takie białe ( tylko ) i razi w oczyska

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję jako: tosiaczek666
    Email: tosiaczek666@o2.pl
    Mam Cię w blogrollu: tosiakowo.pl
    Notka: http://www.tosiakowo.pl/p/rozdania.html
    Baner: NIE

    Ja jestem przede wszystkich zakochana w Twoim nagłówku! :) Prawdę mówiąc blog mi się podoba taki jaki jest i nie zmieniałabym nic :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń