sobota, 19 listopada 2011

Kolorówka zebrana... :)))

Dzisiaj pokażę Wam mój mały zbiór kolorówki chociaż są jeszcze rzeczy, które walają się po torebkach i plecakach.. ale tego nie chciało mi się szukać :) Nie ma tego dużo i połowy używam sporadycznie :)

Podkładów nie dawałam ale mam 2 z Dermacolu, 1 z Joko, 1 z Sorayi, 1 z Marizy i jeden z Maybelline
Ok zacznijmy od zdjęć:

Nie mam ich dużo kilka i tak poszło do rozdań, wymianek i rozdałam także rozumiecie, pewnie też tak macie ;)


1. Puder Vipera 604
2. Puder Jadwiga
3. Puder Joko Universe J372
4. Bronzer z Bell 020
5. Puder Simple Beauty nr 2


1. Maskara Virtual Deep Carbon Black
2. Maskara Hean Boom Lashes
3. Editt Cosmetics
4. Simple Beauty
5. Derrmacol Obssesion
6. Maybelline One by One

Od lewej:
- Maybelline 380
-Nie znana
-Oriflame frosted champagne
- Avon mocho madness
- Avon 
- Simple Beauty
- Loreal 264
-Sensique nr 10
-Sensique nr 313
- Nie znana
-Avon frozen berry 


Następnie mamy 2 używane linery jeden żelowy z Essence i drugi z Joko


Od góry:
-korektor z Mollon Cosmetics
- Simple Beauty
-Joko
Błyszczyki: 
- w słoiczkach Kobo
- w pędzelku też Kobo
- jeden Sensique
- TCW
i dwa jakieś inne :)

Kredek jest zdecydowanie za dużo do opisania ale znajdują się tu kredki z My Secret , Hean, Barry M. Sensique,  Avon...


Oraz cienie, których numerowanie zajęło by mi za dużo czasu ale w większości Sensique, My Secret, Hean, Simple Beauty, Kobo, TCW, Avon


To chyba na tyle, męczący post, kosmetyków mało ale ok :) Mam zamiar zrobić też coś z pielęgnacją ale jestem na etapie zużywania :)

30 komentarzy:

  1. Wcale nie jest ich malo :) Ja mam mniej :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ogladac takie kolekcje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie posty pozwalają mi myśleć, że ja mam za MAŁO kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku. Cienie i kredki robią wrażenie! Niezły zbiorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czuję ulgę.. bo myślałam że to tylko Ja tak mam.. ale i tak kilka drobiazgów mi się u ciebie spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jacie ile Ty masz maskar!! i cieni pojedynczych!!!!!!!!!!!!!!!!! łał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mało? ile Ty masz cieeeeni :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. łał, ja mam dosłownie tylko podstawy, w dodatku głownie po jednym egzemplarzu- podkład, puder, brązer, róż, paletkę korektorów,dwa tusze, trzy szminki, kredkę do brwi i dwie konturówki do oczu, jeden eyeliner, cieni nie używam, nic więcej nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG ile cieni. ;D Dużo tego masz.;DD

    +Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zbiór, szczególnie cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tego, a te szminki z chęcią bym zagarnęła, hahaha : ) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego wcale nie jest mało heh
    Dużo tego

    OdpowiedzUsuń
  13. oo tak malutko;d. haha;dd.
    Masz duzy wybór;d. hahaa;p
    Ja bardziej przykładam uwagę do szmatek, niż do makijażu xd.
    Zapraszam do siebie!;D.
    Fajny blog;dd.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na Twoim miejscu przerzuciłabym wszystkie cienie do palet magnetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cienie robią duuuże wrażenie! fajne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. też chciałabym mieć taką kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Cudowne pomadki! Ukradłabym wszystkie :D

    Jak się sprawdza ten tusz z Hean? Ostatnio go widziałam, ale nie wiedziałam czy kupić czy nie... i proforma wybrałam Rimmela, bo jakoś nie ufałam Hean'owi ;|

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego :) widzę duże podobieństwo z moimi zbiorami :)
    bardzo fajny blog !
    zapraszam do siebie http://blackiv.blogspot.com/2011/11/brazujemy-i-rozswietlamy.html

    OdpowiedzUsuń