niedziela, 20 listopada 2011

Krem do rąk Synegren

Hej :) Na dzisiaj mam dla Was krem do rąk, który używam od niedawna i jestem zakochana :)
Jak już wiecie jestem maniaczką kremów do rąk mam ich mnóstwo i używam ciągle :) Dłonie mam bardzo mocno nawilżone także już teraz nie zwracam uwagi tak bardzo na nawilżenie, bo nie ma różnicy :)
KWC:
Niepowtarzalna kombinacja świeżych mandarynek i grejpfruta w połączeniu z ekstraktem z liści wyzwala radosny, perlisty zapach, który czyni pielęgnację rak wyjątkowym doznaniem. Działa nawilżająco przez 24h. Nie pozostawia tłustej warstwy.


Cena kremu jest przerażająco niska... ok 4zł za 75 ml :)
Pachnie obłędnie!! :) śliczne opakowanie, łatwa aplikacja, nie pozostawia tłustej warstwy. Jeśli ktoś ma rączki w dobrym stanie to czego chcieć więcej? :)
Bardzo szybko się wchłania, konsystencja jest dosyć rzadka ale to w niczym nie przeszkadza.



Dostępność w każdym Rossmanie, także... Polecam :)


A Wy też uwielbiacie kremy do rąk? :)

15 komentarzy:

  1. Tak a ten w szczególności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubię wszelkie kremy :)
    dziś kupiłam serum do rąk w Biedronce :P chociaż wcześniej kupiłam tam inny krem do rąk :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mam suche dłonie wiec krem jest ze mną wszędzie :) Obecnie używam be beauty z biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem maniakiem kremów do rąk :) Ostatnio skusiłam się na ten krem i również jestem w nim zakochana:) Piękny ma zapach i śliczne opakowanko! Dokupiłam drugie na zapas bo było w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez uwielbiam kremy do rak:)ten ma sliczne opakowanie.
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Domyślam się jak pachnie!
    Też bardzo lubię kremy do rąk i nie pamiętam kiedy nie miałabym gładkich i nawilzonych dloni ;) To chyba jakieś zboczenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bede dzis w rossmannie to obwacham bo czuje sie skuszona:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam i na pewno kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie jest słodkie, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy z Synegren nie zwracałam uwagi na kremy do rąk:) Będę musiała wyprobowac:) Bo cena jest zachęcająca:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mialam tego, ale uzywam z avonu jest super

    OdpowiedzUsuń
  12. Kpiłam go ostatnio w Rossmanie, w promocji za jakieś 2 zł z groszami. Skusiła mnie cena i niewielkie opakowanie w sam raz do torebki. Niebawem użyję, fajnie, że Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne ma opakowanie słodkie ;D hah

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubię kremy do rąk, ale muszą się szybko wchłaniać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie kremu do rak jednak czesto zapominam o ich aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń