środa, 30 listopada 2011

Lakier Kobo TANGO RED 23 + zużycia

Na dzisiaj chciałam Wam pokazać pewien lakier, który ostatnio ciągle gości na moich i mamy paznokciach. Mowa tutaj o lakierze Kobo nr 23 o świetnej nazwie TANGO RED. :) Idealnie mi się z tym kojarzy :)



Prześlicznie mieni się złotymi drobinkami i ma super trwałość, bez zarzutów minimum 4 dni :)
Pojemność 7,5 ml
cena 14,99 zł :)

A teraz zużycia z listopada... jestem strasznie zła... kosmetyków była masa :( naprawdę gdyby je zebrać wyszłaby spora ilość... ale jako, że miałam problemy i z kompem i z aparatem to wszystko musiało się zrypać... 
Oczywiście poprzednich kosmetyków zrobiłam zdjęcie, opakowania wyrzuciłam. Kartę od aparatu trzeba było sformatować i tak właśnie wszystko poszło w diabły.
Ale do rzeczy:

1. Żel po prysznic Timotei.
2. Maska mleczna do włosów zniszczonych Mila TUTAJ ją chwaliłam
3. Krem różany Synesis TUTAJ
4. Szampon wygładzający Ziaja
5. Znany zmywacz Nailty
6. Krem Anew z Avonu
7. Zmywacz w gąbce Progress

Ehh słabo słabo.. Na pocieszenie, PIMPEK SADEŁKO :)

17 komentarzy:

  1. Piękny kolor :). Zużycia też robią wrażenie, spora ta maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny odcien, denko zaliczone, cudowny piesek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek :)
    Pimpek jaki cudak mały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor lakieru przepiękny! rewelacja :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier śliczny i puszek okruszek też :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień tej czerwieni, a piesek przecudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam miec czerwone paznokcie . tej firmy nie znalam ale patrzac na zdjecie- jutro ide kupowac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny odcień czerwieni :) piesek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor :)
    a pieska bym zagłaskała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten lakier! Uwielbiam czerwień na paznokciach! A piesio słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne paznokietki a pieseczek jeszcze słodszy ! ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. słodki psiak i ładny kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń