wtorek, 29 listopada 2011

Metaliczny cień do powiek -Hean

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję cienia do powiek od firmy Hean. Są to metaliczne lub matowe cienie.

"Intensywnie kryjące metaliczne i matowe cienie do powiek.

Cienie matowe w formule
OIL FREE do aplikacji pędzlem lub aplikatorem.

Kremowe w dotyku
cienie metaliczne do aplikacji na sucho lub mokro za pomocą pacynki."



Mój odcień to nr 254 SMOKY PLUM

Plusy:
- niska cena 8,99 zł
- dobra pigmentacja
- estetyczne opakowanie
- nie odbijają się i nie osypują
- zarówno łatwe w aplikacji na mokro jak i na sucho
- piękne metaliczne wykończenie
- dostępnych 9 odcieni, intensywnych
- delikatne bardzo mieniące się drobinki

Minusy:
- dostępność... Ja niestety nigdzie nie spotkałam się z kosmetykami Hean, jak dla mnie to tylko pozostaje Internet

4+/5
A Wy macie w swoich zbiorach te cienie? A może macie zamiar kupić? :) 
Pozdrawiam!!

16 komentarzy:

  1. Dostałam ten sam do testów :)) Cienie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor bardzo ciekawy! taki ciemny i intensywny, świetna pigmentacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam tych cieni. Ten granatowy z tej kolekcji mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze ich nie próbowałam, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolor :D naprawdę ciekawy. U mnie koło uczelni jest drogeria z Heanem, ale nie mają ich lakierów np. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny, mam tez, akurat zauwazylam ze ten mi sie odbija:(na powiece, a cobalt nie

    OdpowiedzUsuń
  7. ja raz spotkałam pudry Hean w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrala bardzo ladnie, wlasnie pasowaloby mi kupic sobie taki jakis sliwkowy odcien do nowej sukienki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda na tym zdjęciu ( wygląda mi na światło dziennie). Co do kosmetyków to ja je widziałam w drogerii Jaśmin (dworzec warszawa centralna), ale szczerze powiedziawszy to nie zwróciłam uwagi na ich cienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh fajne te kosmetyki mają, ale faktycznie dostępność marna!

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten cień i mnie on trochę rozczarował a mianowicie to że w opakowaniu i na powiece jest inny kolor ;/

    OdpowiedzUsuń