środa, 23 listopada 2011

Pure Effect ANTI-SPOT Krem przeciw niedoskonałościom na dzień :)

Potrójne działanie, by Twoja skóra była wolna od niedoskonałości: zwalcza pryszcze, pomaga zapobiegać niedoskonałościom, nawilża i ma lekką konsystencję.


CZY TWOJA SKÓRA CIERPI Z POWODU NIEDOSKONAŁOŚCI?
Stosowanie kremu na dzień o lekkiej konsystencji jest podstawą codziennej pielęgnacji, by chronić Twoją skórę przed niedoskonałościami i zapewnić jej odpowiedni poziom nawilżenia.

Działanie

NIVEA® VISAGE ANTI-SPOT KREM PRZECIW NIEDOSKONAŁOŚCIOM NA DZIEŃ zawiera wysoce skuteczną, beztłuszczową formułę, wzbogaconą aktywnym ekstraktem z magnolii, która zwalcza niedoskonałości na trzy sposoby:
  • Pomaga efektywnie zwalczać istniejące pryszcze
  • Pomaga zapobiegać powstawaniu nowych niedoskonałości
  • Przy regularnym używaniu długotrwale nawilża skórę - bez zatykania porów
EFEKT: Skóra pozostaje wyraźnie gładka w dotyku i wolna od  niedoskonałości
Aktywny ekstrakt uzyskiwany jest z magnolii, rośliny znanej ze swoich właściwości antybakteryjnych.
NIEKOMEDOGENNY (nie zatyka porów)
Przebadany dermatologicznie


 Plusy:
 - szybko się wchłania
- nie zatyka porów
- lekka, nie tłusta konsystencja
- dostępność 
- niska cena: 15 zł/ 40 ml
- wydajny
- nie uczula
- nie podrażnia
- delikatny zapach
- nie zostawia kleistej powłoki
- dobry pod makijaż

 Minusy:
- nie nawilża skóry
- nie zwalcza już istniejących pryszczy


Skład: Aqua, Cyclomethicone, Glycerin, Alcohol Denat., Distarch Phosphate, Methylpropanediol, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Magnolia Officinalis Bark Extract, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Octocrylene, Dimethiconol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Carbomer, Sodium Polyacrylate, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Parfum, CI 42090.

A wy używacie? Co o nim myślicie? :)
Przypominam o moim rozdaniu:


13 komentarzy:

  1. hmm... skoro nie nawilża i nie usuwa niedoskonałości, to chyba nie spełnia swojej roli...

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety wiem ze nie zwalczy pryszczy, mi jeszcze dołozyło, bubel:(

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety jeszcze wieecj po nim pryszczy, masakra,

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało przydatny, jeżeli nie usuwa pryszczy. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie miałam... Poza tym świetny blog, będe tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, szkoda, że nie pomaga na istniejące pryszcze, tak się napaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam ale widzę że opinie nie są zbyt dobre :/

    OdpowiedzUsuń
  8. uzywam zelu z tej serii.. Szału nie robi :\

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlasnie chcialam go kupic, zeby uzywac jako jakis lekki krem pod podklad, ale wybralam Iwostin na zime z SPF 15, bo taki teraz bedzie bardziej potrzebny ;) W kremie Nivea podoba mi sie konsystencja, kolor, mala, poreczna tubka i cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakość nigdy nie byłam zadowolona z kosmetykó Nivea... ale na każdego działa co innego!
    Ja używałam i nie polecam!

    zapraszam na mój nowy blog:

    http://the-bigger-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że produkt nie ma pochlebnym opinii. Ca póki co zadowolona jestem z kremów Nivea visage.

    OdpowiedzUsuń