piątek, 4 listopada 2011

Sensique Velvet Touch- 101, 129 :)))))

Na dzisiaj przygotowałam dla Was kolejne cienie firmy Sensique z kolekcji Velvet Touch.
Są to dwa odcienie: jeden nowy numerek 129 i cień, który był już wcześniej dostępny nr 101.
Cienie są dostępne w Naturze w cenie 6,49 zł za 4 g cienia :)
Dokładne opisy cieni macie w tych linkach: TUTAJ , TUTAJ I TUTAJ 

A teraz czas na zdjęcia, w głównej odsłonie cień nr 129 jest to taka ciemna zgniła zieleń, która mi się nawet podoba :)
Fajny odcień, nie każdemu pasuje ale ładnie wygląda w połączeniach z brązem lub złotem :)






Sam cień wygląda ładnie prawda?:)
I jakieś stare zdjęcie dla Was :)

19 komentarzy:

  1. 129 prezentuje się całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chanel wraca do normalności? Weź udział w akcji :)
    Jeśli się zdecydujesz będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz o tym na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie lubię zgniłej zieleni, choć ten jest nawet bawet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jakbyś mogła o tym napisać na blogu. Musimy jakoś zarazić tym innych. Dałoby się zrobić? jak tylko coś napiszesz - daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba!
    Pozdrawiam Majorka

    OdpowiedzUsuń
  6. Come back!
    Wielki powrót.as-a-blonde, jako
    MadameAche.
    Mam nadzieje że będziemy się obserwować ;D
    I mam dla Ciebie wspaniałą propozycje. Wejdź na mojego bloga i przeczytaj o niej więcej.
    www.madameache.blogspot.com



    Świetne cienie. Ładnie wyglądają.
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne odcienie! idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. napisałam w poście że nie wszystko ja robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny, lubicie testowac kosmetyki? zapiszcie sie do newslettera na www.queenbox.pl , niedlugo ruszaja!

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny ale ja i tak wolę czarno/szare :D
    pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. hello <3

    i have a new post, it's a GIVEAWAY!!!

    it's a sweet MACARON and CHANEL giveaway,
    check it out please!

    lovely greets,
    maren anita

    http://www.fashion-meets-art.com/2011/11/giveaway.html#more

    www.fashion-meets-art.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ciekawie! :)

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie ta zgnila zielen, chociaz jakosciowo jest taka sobie:)

    OdpowiedzUsuń