niedziela, 27 listopada 2011

Serum do włosów- Avon naturals

Na dzisiaj mam dla Was serum nadające włosom połysk, Kwiat Limonki i Werbena.


Formuła z ekstraktami limonki i werbeny zapewnia włosom  super połysk oraz dodatkową gładkość fryzury.
Jak widać w opakowaniu mamy 50 ml.
A zastosowanie? Działanie?

Nie wiem co to jest... oleisty płyn niedający kompletnie nic.
Obciąża włosy i nie nadaje żadnego połysku.
Jedynie ładnie pachnie.
Jak dla mnie nie ma sensu kupować tego produktu  bo to wyrzucone pieniądze. 
A Wy używałyście?? Jakie jest Wasze ulubione serum?

12 komentarzy:

  1. hmmm, ja szukam właśnie czegoś na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam jedwabiu Chi,jest fajny bo nie ma alkoholu w składzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra używała. I też nawet nie pomogło.:(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam jeszcze o tym serum dobrej opinii :)
    ja stosuję olejek od Avon z Planet Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam olejki z loreal professional :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusząco te serum wyglądało ale skoro nic nie robi to się nie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tylko ładnie pachnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. coraz więcej jest produktów, które zamiast działać po prostu nadają włosom ciężkości, wydają się być tłuste lub ulizane po nich ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam wole to drugie serum AT, ale wime ze slicznie pachnie szkoda ze nie maja takich żeli:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za avonowymi produktami do włosów - tylko ładnie pachną, fakt :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę jedwab do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam to serum i nie zauważyłam żadnej poprawy.
    Może to, że włosy przestały mi się elektryzować nic więcej. Też uważam, że strata pieniędzy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń