piątek, 30 grudnia 2011

Bio-ochronny krem zimowy - Flos-Lek

Na dzisiaj mam dla Was kremik, który bardzo ale to bardzo nawilżył moją twarz. Moja cera jest ogólnie przesuszona a teraz w chłodniejsze dni albo w przymrozek tum bardziej. Ten krem nadaje się idealna. 

Mowa tutaj o kremie ochronnym na zimę  zawierającym bio-olej ze słodkich migdałów seria Winter Care- FLOS-LEK


Zastosowanie: krem dedykowany do ochrony i pielęgnacji wrażliwej skóry twarzy, dekoltu oraz dłoni zimą w temperaturach poniżej zera stopni.
Działanie: krem chroni przed wiatrem, wilgocią i  mrozem, organiczny olej ze słodkich  migdałów, bogaty w kwasy tłuszczowe i witaminę  E zmiękcza, odżywia  i odmładza. Łagodzi i przyspiesza regenerację podrażnionej skóry. Jest niezwykle delikatny.
Efekt: idealne zabezpieczona wrażliwa skóra zimą przed niekorzystnym wpływem czynników atmosferycznych.
Składniki aktywne:Bio-olej ze słodkich migdałów: pochodzi z certyfikowanej uprawy organicznej. Jest bogaty w kwas oleinowy i linolowy oraz witaminy i składniki mineralne. Odpowiedni do każdego rodzaju skóry, a szczególności skóry wrażliwej, suchej i niemowlęcej.


 Plusy:
-mocno nawilża
- dobrze natłuszcza skórę, ale nie zostawia tłustej powłoki
- niska cena 14 zł za 50 ml
- wydajny
- wygodne opakowanie
- łatwa aplikacja
- gęsta konsystencja
- delikatny zapach
- krem nie podrażnia
- nie wywołuje alergii
- idealny także do dłoni
- skóra staje się miększa
- jest odżywiona i dobrze nawilżona
 





Minusy:
- szczerze mówiąc jak dla mnie brak, zero zapychania


Krem możecie znaleźć TUTAJ  i całą serię WINTER CARE

9 komentarzy:

  1. Hmm... wygląda ciekawie i zachęcająco, zwłaszcza, że tak pozytywnie go opisałaś :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi nieźle, zwłaszcza że nie zpycha

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała się rozejrzeć za tym kremem dla mego faceta:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, ale jeszcze nie zaczęłam testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę go w końcu zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłaś mnie tą recenzją. Rzadko kiedy zdarza sie, aby produkt nie mial minusow ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń