sobota, 17 grudnia 2011

Cienie do powiek PEARL ILLUSION - KOBO Kolekcja Jesień/ Zima ELEGANCE

Na dzisiaj mam dla Was nowa kolekcję cieni Pearl Illusion Eyeshadow
Ja posiadam 3 kolorki a mianowicie:

501 Natural Shine
502 Pearl Mist
503 Pink Pearl


Na pierwszy rzut idzie 501 Natural Shine






Całkiem przyjemny kolorek, na powiecie z bazą daje taki troszkę łososiowy kolorek :)
Dobra pigmentacja, nie jest zbity. Fajny :)


Następny będzie 502 Pearl Mist




Baardzo ładny kolor a pigmentacja jeszcze lepsza :) Używam go na codzień, także.. duży plus :)

503 Pink Pearl 




Tego kolorku się na początku wystraszyłam. W świetle dziennym nie wyglądał aż tak na różowy ale teraz.. już się do niego przyzwyczaiłam i fajnie łączy się go z fioletami :)

Wszystkie cienie mają perłową formułę, dostępne są w standardowych pojemniczkach Kobo.
Przede wszystkim są bardzo trwałe ja ostatnio użyłam ich bez bazy i nosiłam do wieczora bez zmian. :)

Cienie kosztują 17,99 zł. :)
A Wy już je macie? Może macie zamiar nabyć ? :)

16 komentarzy:

  1. Ten jasny beż ma taką idealną łososiową poświatę. Strasznie go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki, świetnie się sprawdzą do dziennych, delikatnych makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne są, ale dla mnie trochę przydrogie :) wolę wkłady, bo mam palety magnetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystie trzy mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne odcienie, mam tylko jeden kolor z kobo, golden rose, ze względu na dosc wysoką cenę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. 501 i 502 mi się strasznie podobają. Jednak negatywnie jestem nastawiona do tych cieni. Uzupełniłam całą paletkę mahnetyczną wkładami. Przyznam, pigmentacja tych cieni jest REWELACYJNA ale ze mną za cholerę nie chcę wspólpracować:( Chyba powinnam dać im kolejną szansę, może te mi bardziej przypadną do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzą mi się cienie Kobo, ale na razie jestem na cieniowym odwyku ;) Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 502 jest bardzoo ładny :) Obserwuję i zapraszam do mnie http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń