sobota, 3 grudnia 2011

Cienie ELITE

Ostatnio dostałam do przetestowania cienie firmy Elite od makeupmarket.pl za co bardzo dziękuję!
Ale co o nich?
Cienie są ogólnie w porządku ale jeden okazał się kompletnym bublem :) Choć kolor ma prześliczny. Ale przejdźmy do sedna sprawy :)
Na pierwszy rzut idą ELITE Cienie pojedyncze STARLIGHT

 Starlight - to ciekawa propozycja żywych odcieni, noszących nazwy kamieni szlachetnych cieni pojedynczych, pozwalających na wykonanie oryginalnego makijażu pełnego metalicznej poświaty.

Pojedyncze cienie do powiek dzięki pudrowej strukturze zawierającej 35 % masy perłowej nadają blasku, z łatwością rozprowadzają się umożliwiając warstwowe intensyfikowanie barwy i uzyskanie trwałego makijażu.

Przebadane oftalmologicznie.
Bezzapachowe.
Pierwszy cień to
EMERAKL nr 11



Taka zgniła zieleń, całkiem przyjemny. Nie zrobiłam zdjęcia z bazą bo zapomniałam ale całkiem fajnie wygląda też bez.. Trzyma się spokojnie do wieczora i nie zwija się :) 

Cena to 19,90 zł
 
Drugi to cień Pierre Lune nr 14


To o ten bubel mi chodziło.. nie jest to cień sypki ale bez bezy nie ma mowy o nałożeniu go!
Osypuje się i w ogólne nie trzyma powieki... Masakra, ale z bazą.. całkiem przyzwoity kolorek :)
cena także 19,90 zł



 
A teraz   ELITE Pojedyncze cienie do powiek Glamour Eyes
GLAMOUR EYES 
Piętnaście cieni do powiek, dostarcza unikalną czystość pojedynczych kolorów oraz niezliczone możliwości łączenia kolorów.
Można intensyfikować kolor w zależności od ilości nałożonego cienia- od bardzo jasnego do intensywnego odcienia danego koloru.
Cienie bardzo długo trzymają się na powiece. Mają prześliczne barwy. 

Pierwszy to odcień  Azzur
Takie mateliczne srebro :)
Trzyma się calutki dzień. Zdjęcie bez żadnej bazy, ulepszaczy :)
Cena 14,90 zł






Drugi to odcień Baby Blu cudowny błękit, ale nie udało mi się idealnie zrobić zdjęcia...




Bardzo polecam te cienie :) Wszystko możecie zobaczyć na stronie 
Naprawdę opłaca się kupić te cienie za tą cenę :)
A Wy? Może jakieś macie? :))

11 komentarzy:

  1. 11- bardzo ładny cień, również Azzur:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki bardzo ładne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolorki! to srebro jest piękne :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam cienie Elite w domu i mi osobiście nie przypadły do gustu ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Azzur ma śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentują;)

    http://monika-melanie-myslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I mi też najbardziej podoba się Azzur :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ogólnie stronię od cieni jak mogę, bo moje oczy jakoś dziwnie wyglądają gdy są pomalowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne cienie. Na co dzień nie używam wcale ale na weekend czemu nie. : )

    OdpowiedzUsuń