środa, 7 grudnia 2011

Flos-Lek LIP CARE Balsam do ust z witaminami A i E

Balsam do ust z serii Lip Care marki Floslek doskonale chroni usta przed wysuszeniem, zapobiega pierzchnięciu i zmniejsza skłonność do pękania naskórka.

Balsam o konsystencji i zapachu miodu, wzbogacony o witaminy A i E.
Polecany do pielęgnacji ust w okresie zimy - stanowi doskonałą ochronę przed nadmiernym wysuszeniem warg spowodowanym działaniem szczególnie ostrych warunków atmosferycznych (wiatr, wilgoć, skoki temperatur, słońce). Długotrwale natłuszcza, regeneruje i zmiękcza usta. Nie zawiera parabenów.




Plusy:
- dobrze nawilża
- dosyć długo się utrzymuje
- niska cena
- chroni usta przed wiatrem i zimnem
- wygodna aplikacja
- nie wiem czemu ale mam wrażenie, że smaruje usta miodem



Minusy:
-jak dla mnie brak :)

A na koniec wyniki konkursu :)
kto zgarnia nagrodę??

CRYSALISKA!!





Na meila z adresem czekam do 09.12.2011 r. do godziny 14. 
taml@o2.pl
Gratuluję!!

11 komentarzy:

  1. balsam fajnie wygląda na ustach, daje efekt jakby bezbarwnego błyszczyka, co mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. było blisko :)
    ja używam zimowej pomadki z Flos-leku i bardzo sobie chwalę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :). Ciekawy ten balsam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    Nigdy nie widziałam tego balsamu, wygląda na ciekawy, lubię takie w tubkach:). Muszę się za nim rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo chciałabym taki balsam, ale nie lubię balsamów w takiej tubce :/ tzn tej tubki nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Według Ciebie ten balsam jest lepszy od carmex'u albo tisane? :)

    OdpowiedzUsuń