niedziela, 25 grudnia 2011

GLAM 111, 102 :))

Hej dziewczynki, jak tam mijają święta ? :))
Na dzisiaj mam dla Was obiecane dwa makijaże wykonane nowymi paletkami cieni Sensique- Glamour Palette numerkami 111 i 102 :)
Nie są to jakieś super wyczyny, zresztą takich nawet nie potrafię. Pokażę po prostu co udało mi się wycudować :)

Pierwszy makijaż jest wykonany paletką nr 111 są to matowe fiolety, bardzo fajne i świetna pigmentacja :)




Drugi to makijaż paletką nr 102, są to kolorki bardzo błyszczące, metaliczne, pigmentacja jeszcze lepsza ;)






Przepraszam za stan brwi, ale to po prostu kilku dniowe lenistwo- już wyleczone ;)
Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. śliczne makijaże! bardzo podoba mi się ten w fioletach :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne makijaże, bardzo pasuje ci ten fioletowy do tęczówki oka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga paletka dużo bardziej mi się podoba. Chociaż fiolety też bardzo ładne, mają duży plus ode mnie, za to, że są matowe:). Muszę sobie kupić w końcu jakąś paletkę Sensique:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kreska :) a kolory cieni też dość przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta druga paletka kojarzy mi się kolorystycznie z Oh So Special ze Sleeka :) obie paletki mają bardzo, bardzo ładne kolorki, ale makijaż podoba mi się bardziej ten w fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te metaliczne całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drugi bardziej przypadł mi do gusut z tej racji, że nie bardzo lubię fiolet na powiekach. Wyglądam z nim po prostu jak z limem. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się paletka 111. Ogólnie lubię fiolety, a te mnie zachwycają. ;)

    OdpowiedzUsuń