wtorek, 6 grudnia 2011

KOBO Professional kolekcja jesień/zima - pomadki Celebrity Lips

Tak jak mówiłam mam dla Was na dzisiaj pomadki z nowej kolekcji Kobo- ELEGANCE.
Mam 3 odcienie:
302 CORAL CODE
307 WILD AT HEART
308 GOODNIGHT KISS




-goodnight kiss -



- wild at heart- 




- coral code- 




Jak dla mnie kolory są prześliczne.  Pomadka zostawia bardzo ładne matowe wykończenie na ustach, ja je pokrywam jeszcze błyszczykiem ale na zdjęciu jest naga.
Trzymają się dosyć długo jeśli nic nie jemy itd. 
Nie przesuszają ust ale jeśli ktoś już tak ma to one podkreślają przesuszone skórki :(
Opakowanie jest całkiem fajne, matowy plastik. Duży plus za wypustkę w środku dzięki, której pomadka sama nam się nie otworzy a chyba każda wie jak to jest ;)


Kolory nie każdemu mogą się spodobać, w kolekcji nie ma naturalnych odcieni, są same bardzo intensywne krzykliwe kolory :)
Pigmentacja jest bardzo mocno. cena takiej pomadki to 20 zł, może wydawać się, że to dużo ale porównując do innych firm z niższymi cena, te są o wiele lepsze jakościowo. Mi na pewno przydadzą się na studniówkę, może Wy też się zainteresujecie? :) 
P.s- nazwy świetne prawda? :)

20 komentarzy:

  1. kolorki cudowne, ale nie wiem czy mi by pasowały;/

    OdpowiedzUsuń
  2. 208 jest śliczna, własnie takiej poszukuje ;D


    zapraszam do mnie będzie mi milo jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, intensywne kolory, bardzo lubię takie matowe szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coral Code najpiękniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga i trzecia jest boska ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten koralowy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coral Code na ustach wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wybrałam goodniht kiss and sweet morning ;)

    Kochana mogłabym Cię poprosić abyś napisała o moim sklepie i gdzieś znalazła miejsce na jego banerek na stronie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam te pomadki :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, choć ostatnio kupiłam tyle szminek, że na pewno się nie zdecyduję. :) Masz piękne usta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolorki, najbardziej przypadł mi do gustu coral code :))

    OdpowiedzUsuń
  12. wow ten pierwszy kolor na ustach jest boski

    OdpowiedzUsuń
  13. Nazwy świetne, kolory dość intensywne! Nie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że nie tylko mi przypadł do gustu coral code. Jest śliczny i bdb jakości. Zaczynam lubić KOBO. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podoba druga i trzecia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne kolory! Najładniejszy chyba coral ;0

    OdpowiedzUsuń