piątek, 23 grudnia 2011

Paletki cieni GLAMOUR PALETTE- SENSIQUE

Cześć dziewczyny :) Na dzisiaj mam dla Was rewelacyjne poczwórne cienie do powiek GLAMOUR PALETTE Sensique.

Paletek jest 8 i każda jest w cenie 9,99zł 
Aksamitne cienie o wyjątkowej formule pozwalającej na wykonanie perfekcyjnego makijażu. Intensywne kolory utrzymują się na powiekach przez wiele godzin. Dostępne 8 kompozycji kolorystycznych w tym 3 nowe: 109 szarości. 110 brązy. 111 fiolety.
Waga 10g.
Cienie w ofercie regularnej od 15 grudnia 2011 
Bardzo je polubiłam :) Ale to zaraz zobaczycie ;)

Zaczniemy od odcieni nowych :) 109 szarości




Bardzo fajne kolory szczególnie najciemniejszy- bardzo metaliczny :)

110 brązy


Je polubiłam najbardziej, bardzo lubię siebie w brązach  i tak najczęściej się maluję :)

111 fiolety 



Bardzo fajne, matowe fiolety. Mam już wykonany nimi makijaż, niedługo zobaczycie ;)

A teraz reszta paletek dostępnych wcześniej



Bardzo fajny kolor cegły ;)






śliczne, baaardzo napigmentowane kolorki!





Ogólnie bardzo fajna sprawa z tymi paletkami, świetna pigmentacja, intensywne kolory za niską cenę. Na dodatek dostępne w każdej Naturze ;)
A wy może się już na jakieś skusiłyście? 
Podoba się któraś? Jaka jest Wasza opinia? :)

13 komentarzy:

  1. WOW jaka pigmentacja! wyglądają fajnie! ładne kolory :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. dwie pierwsze paletki najbardziej mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się 110, 111 i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie dobrane kolory mi do gustu przypadły pierwsze trzecie piąte i ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam mieszane odczucia z cieniami sensigue ;)

    życzę spełnienia marzeń ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te szarości wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne cudeńka, tylko dlaczego u mnie nie ma natury? :(

    OdpowiedzUsuń