wtorek, 27 grudnia 2011

Peeling miodowo- kawowy- KOSMETYKI ELFA

No i po świętach, tyle przygotowań a skończyło się tak szybko. Ja osobiście w ogóle nie odczułam w tym roku świąt.. ogólnie przygnębiająca atmosfera brak śniegu.. brrr...
Ale koniec z tym marudzeniem. Na dzisiaj mam dla Was peeling do twarzy, którego używam już dosyć długo i mogę co nieco o nim naskrobać. 
Jest to peeling miodowo- kawowy. 


Delikatny peeling z wyciągiem z miodu, kawy i olejkiem z rokitnika nadaje skórze gładkość i urodę. Dodaje jej elastyczności i energii pozostawiając przyjemny zapach. Delikatnie i efektywnie usuwa zrogowaciałe komórki. Stymuluje obieg krwi co powoduje regenerację sprężystości i elastyczności skóry, usuwa toksyny nadaje skórze jednakowy odcień. Jednocześnie z oczyszczeniem miód i olejek z rokitnika odżywiają i zmiękczają skórę, nasycają ją odżywczymi substancjami, regenerują komórki. Posiadają także właściwości gojące. Peeling zapobiega łuszczeniu się skóry. 


Plusy:
- dobrze ściera
- ładnie pachnie
- nie podrażnia skóry
- łagodzi zaczerwienienia
- twarz nie jest "ściągnięta"
- faktycznie koloryt skóry staje się jednolity
- złuszcza suche skórki w moim przypadku czoło, pozostałości po wypryskach
- skóra wygląda na zdrowszą
- wygodna aplikacja
- niska cena

Minusy:
- jedyny minus, który zauważyłam to to, że peeling w kontakcie z wodą staje się bardzo wodnisty i 'ucieka' z twarzy przez co cierpi wydajność


pojemność- 75 ml
waga- 80 g

Peeling możecie obadać na stronie www.kosmetykielfa.pl
Miałyście może  z nim do czynienia? A może macie ochotę? Pozdrawiam! :)

18 komentarzy:

  1. fajnie wygląda! lubię ładnie pachnące kosmetyki :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. zajesuperbiście nie ;D ? czekam, aż odrośnie ;D

    peeling wygląda za ciekawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że peeling z ekstraktem z miodu to coś dla mnie, gdyż uwielbiam miód i wszystko co z nim zwiazane ;) poza tym tak mało minusów... Chyba go zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym go wypróbowała, bardzo mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam, niezły był :))

    Zapraszam Ciebie i wszystkich Twoich czytelników na konkurs - http://fashionery.blogspot.com/2011/12/rozdanie-wygraj-wymarzone-buty.html

    OdpowiedzUsuń
  6. kuleje wydajność ale chyba ogólnie fajny ;) moze kiedys sie z nim spotkam to wrzucę do 'koszyka internetowego' :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach kawy <3 To wynagradza tą wydajnośc ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja chyba mam ochotę na ten peeling, mimo tego drobnego minusu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie wygląda:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O, nigdy się z nim nie spotkałam, a prezentuje się naprawdę ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miód i kawa brzmią jak dla mnie strasznie apetycznie:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tych kosmetyków... Dla mnie hitem jest peeling St.Ives...

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię zapach kawy w kosmetykach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy go nie spotkałam. ;P ale brzmi ciekawie i pewnie pieknie pachnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda ciekawie :) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń