czwartek, 15 grudnia 2011

Rock Me Baby- Puder sypki- Virtual

Hej dziewczyny, już kilka dni nic nie pisałam ale rozłożyło się to na kilka czynników :) Duuużo nauki przed wystawieniem ocen, praktycznie każdy przedmiot poprawiam na wyższą, mój mężczyzna wrócił z Anglii !:)

Ale do rzeczy, na dzisiaj mam dla Was puder sypki firmy Virtual z kolekcji Rock me baby!


 Skóra promienieje złocistym blaskiem dzięki ultra delikatnemu pudrowi sypkiemu. Połyskujący diamentowymi drobinkami półtransparentny puder do twarzy i ciała występuje w dwóch ciepłych odcieniach złota. Zawarta w pudrze mika doskonale odbija światło ukrywając drobne niedoskonałości, dzięki czemu skóra wygląda olśniewająco. Idealnie nadaje się do wykończenia makijażu oraz subtelnego podkreślenia ramion i dekoltu.



Dostępne mamy dwa odcienie. Ja posiadam nr 143
Jak dla mnie całkiem fajny puder. Jedyny problem jaki miałam to taki, że gdy przyszła do mnie paczka puder był cały w drobinkach, gdzieś musiało się coś wysypać, bardzo dużo produktu poszło do zlewu w celu oczyszczenia :(


na zdjęciu udało mi się złapać troszkę słońca aby pokazać Wam śliczne, iskrzące się drobinki :)

Jak dla mnie jest to idealny produkt na lato, bardzo ładnie rozświetla nam twarz jak i dekolt, ramiona.
Mimo to na karnawał jak ulał!

Pojemność 9g
Cena to ok 22 zł. 
Może troszkę za dużo chociaż jakościowo jest całkiem fajny, jak już nałożymy go na skórę nie osypuje się i nie świecimy się całe jak choinka.
Nie zauważyłam żadnych problemów, po tym małym incydencie z opakowaniem nic więcej się nie działo. 
Z czystym sumieniem mogę polecić jeśli ktoś szuka prawdziwego bling bling ;)

 Wszystko możecie obczaić na stronie producenta :
Rock me baby by Virtual!

11 komentarzy:

  1. Jakoś nie jestem fanką świecidełek w pudrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego typu pudry:). Ten wygląda bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba, przetestowałabym go jako rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam, że jest całkowicie tandetny, ale po Twojej recenzji jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Calkiem ladny, chociaz ja chyba bym woalala ten jasniejszy odcien:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nice. x

    p.s. I'm having a giveaway from This Is Transition if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez Go mam i właśnie szykuję receznje ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda fajnie :)) muszę spróbować :))
    PS. Jeśli chcesz, zapraszam Cię na moje rozdanie, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie się prezentuje :) warty wypróbowania

    OdpowiedzUsuń