czwartek, 26 stycznia 2012

ACTA podpisane.

Jak może już wiecie, dzisiaj ambasador Polski w Japonii Jadwiga Rodowicz podpisała w siedzibie MSZ umowę ACTA o zapobieganiu handlu podróbkami. 


Dokument podpisali też ambasadorowie pozostałych państw UE z wyjątkiem Cypru, Estonii, Słowacji, Niemiec i Holandii. Niemcy i Holandia przełozyły termin podpisania i ponoć mają zrobić to w terminie późniejszym. 
Mi się wydaje, że akurat te dwa państwa i tak nie podpiszą.

Pozostaje nam teraz czekać i dowiadywać się co z nami będzie. Jak z recenzowaniem kosmetyków?
Co o tym myślicie? Wypowiedzcie się dziewczyny....

19 komentarzy:

  1. ludzie zaczną się bac komentowac, jak tak dalej będzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. jedyne słowa jakie przychodzą mi do głowy są niecenzuralne...

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym momencie żałuję, że nie mieszkam w Estonii lub na Słowacji...

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myśle że sporo osób przesadza i nie będzie tak źle, w końcu nadal są prawa obywatelskie których nie mogą łamać, byłam przeciwko podpisaniu tego, ale stało się i nic nie poradzimy na to

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja tam mam ich gdzieś - niech po mnie przyjdą :) grunt to nie dać się zaszczuć

    OdpowiedzUsuń
  6. Obawiam się, że teraz każde słowo będzie mogło być użyte przeciwko Nam...

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie zaczynam się bać jak to będzie z recenzjami? cos czytałam, że blogi mogą być zagrożone bo robimy 'reklamę' bo dostajemy np kosmetyki do testów czyli czerpiemy z tego korzyść, ale nie wiem czy t pogłoski czy prawda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Niemcy i Holandia na bank nie podpiszą.
    nie rozumiem tylko jednego, dlaczego Polska nigdy nie ma swojego zdania i robi to co im z góry ktoś zasugeruje lub 'narzuci' i tego dlaczego nasz kraj też nie przełożył daty podpisu skoro nasz naród zgłosił taki masowy sprzeciw? Jeżeli my, ludzie którzy tworzą to państwo nie zgadzamy się i nie chcemy podpisania takiego dokumentu to z jakiej racji głowy naszego państwa robią to?!

    Ja osobiście jestem coraz bardziej sceptycznie nastawiona do tego co się w Polsce dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zastanawiam się co będzie z naszymi blogami, komentowaniem i recenzowaniem.

    Jakoś Estonia czy Cypr nie podpisały a Polska jak zawsze musi chociaż sami nie wiedzą o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam nadzieje, że blogi będą mogły istnieć... przecież nic złego nie robimy, a recenzje to darmowa reklama dla producenta.. zresztą z całą tą ustawą jest jeszcze wiele niedomówień. To jest dobre - http://www.youtube.com/watch?v=1I_wQ8kMaJw&feature=player_embedded polecam obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak mi się spodobało blogowanie i wystawianie recenzji, a tu będzie trzeba z tym skończyć? Głupota!

    OdpowiedzUsuń
  12. wielce zasmucający jest fakt, że społeczeństwo jest na NIE, a rząd i tak podpisze.. Cichy konformizm demokracji..
    Żenujące po prostu, mamy XXI wiek.

    OdpowiedzUsuń
  13. przecież nikogo nie okradamy i nokomu krzywdy nie robimy recenzując kosmetyki...! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No cóż. Boimy się tego, co nieznane. Możliwe, że i blogi pozamykają, bo przecież jeśli ktoś napisze nazwę Firmy to już "kradną" prawa autorskie.. Głupota ciemnota z tymi ACTA. Już nie będziemy anonimowi w sieci, bo dostawcy Internetu będą nas śledzić na każdym kroku ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z czasem wszystko się wyjaśni!

    OdpowiedzUsuń
  16. PL to dziwny kraj... nie potrafi poradzić sobie z prawem obowiązującym od lat i zamiast skupić się na tym, wprowadza kolejne ograniczenia. nie wiem, czy dla mnie ma to duże znaczenie, ukróci się ściąganie muzyki, filmów. ale w całym tym krzyku nie mówi się o tym, co będzie np. z zastępnikami leków? to też "podróbki", dużo tańsze leków oryginalnych więc... nasz rząd nie zdaje sobie sprawy co robi. Holandia nie podpisze czegoś, co w jakiś sposób będzie ją ograniczać - tam ludzie od małego mają wpojona wolność w każdej dziedzinie życia - wyznaniu, orientacji itd. Polacy jeszcze do tego nie dorośli i chyba nie będą mieli już okazji.

    OdpowiedzUsuń