czwartek, 26 stycznia 2012

Bionawilżający żel EYE CARE

Nowoczesny preparat przeznaczony do pielęgnacji delikatnej skóry podatnej na wiotczenie i tworzenie się zmarszczek. Zawiera zestaw substancji nawilżających o przedłużonym działaniu. Warunkują one odpowiednie nawilżenie i wygładzenie skóry, poprawiają jej jędrność i napięcie. Zmniejszają się zmarszczki i skłonność do powstawania nowych, a skóra nabiera zdrowego kolorytu.


 Plusy:
-dobrze nawilża
- napina skórę
- ma delikatny, nie drażniący zapach
- genialna aplikacja dzięki pompce
- nie podrażnia
- nie pozostawia tłustej powłoki
- rozjaśnia cienie
- gęsta konsystencja
- niska cena
- NIE MAM ZMARSZCZEK :D



Cena takiego żelu to ok 18 zł więc nie jest to dużo.
Idealny prezent dla mamy :)


Pojemność 30 ml ale jest on baaardzo wydajny, mamka używa od bardzo dawna a nadal nie widać nawet połowy!


11 komentarzy:

  1. Powyżej jakiego wieku można go stosować? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie dziś przeglądałam stronę Flosleku, w ramach współpracy i o nim myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo bardzo ciekawy...:)wydaje się że to świetny produkt..

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, czy Ty w ogóle już miałaś zmarszczki? ;) przyjrzę się bliżej co tam Floslek może zaoferować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, przydałoby mi się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda zachęcająco :) ja na razie mam żel z avy ale denerwuje mnie to, że totalnie nie nadaje się na dzień. czuć go pod okiem, długo się wchłania i puder źle na nim wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydał by sie do moich zmarszczek...

    OdpowiedzUsuń