środa, 11 stycznia 2012

Błyszczyk Oriflame Beauty Power Shine Crystals

Oriflame Beauty Power Shine Crystals Lip Gloss.


 Limitowana edycja błyszczyków power SHINE w 5 wyjątkowych odcieniach. Technologia Crystal Metashine dodaje ustom niesamowitego połysku. Specjalny aplikator precyzyjnie nakłada błyszczyk i daje większy komfort. 5  ml


Plusy:
- ładne opakowanie
- świetny aplikaator
"Cudownie miękki, elastyczny aplikator jest idealny do nakładania odpowiedniej ilości błyszczyku przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej precyzji i komfortu" 
- nie wysusza ust
- nie podkreśla skórek
- nie duża cena 
- śliczne drobinki, które pięknie mienią się na ustach
- nawilża


Minusy:
- nie pasuje mi troszkę zapach ale to nie jest problemem bo chwile po nałożeniu już go nie wyczuwamy

 
A Wy może macie na niego ochotę?:)

Jeśli nie macie swojej konsultantki, albo chcecie coś zamówić bez 30% marży to zapraszam Was na stronę 
Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!
Zapraszam także na fun page  Oriflame

15 komentarzy:

  1. Nie lubię tak napakowanych drobinkami błyszczyków, więc to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam błyszczyków z tej serii, ale mam pomadki z serii Power Shine i za całego serca mogę Ci je polecić - zarówno jako konsultantka, jak i jako kosmetoholiczka-pomadkomaniaczka! ;) Są takie jakby żelowe i dają efekt pomiędzy pomadką a błyszczykiem - no i pięknie się mienią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie ten aplikator :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię błyszczyków, wolę pomadki albo balsamy do ust. ;D

    +Zapraszam do mnie
    the-fashion-and-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak dla mnie to właśnie takie powinny być błyszczyki. dużo drobinek i dużo swiecidełek na ustach. coś pięknego:) i myślę,że jakbym kupowała to tez ten :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie kupuje nic w Ori, ale zły nie jest

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za takim kolorkiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorki, ale wolę Avon

    OdpowiedzUsuń
  10. Za bardzo błyszczący jak dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie drobinki nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. zastanawiałam się nad tym błyszczykiem, ale potem spojrzałam na szufladkę z błyszczykami i dałam sobie spokój :) wygląda przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam zbytnio za błyszczykami z drobinkami bez konkretnego koloru!

    OdpowiedzUsuń