wtorek, 3 stycznia 2012

Błyszczyk Rock me Baby- Virtual

Pokażę Wam dzisiaj błyszczyk firmy Virtual z kolekcji Rock Me Baby.
Są to błyszczyki z naturalnymi odcieniami, prawie przeźroczyste ale z mocnym połyskiem :)
Dodadzą każdej kobiecie blasku w mocniejszym makijażu ;)
"Mocny makijaż oczu wymaga aby usta pozostały naturalne i lśniące. W tym sezonie zachwycają świeżością i lustrzanym blaskiem. W kolekcji Rock me baby znalazły się cztery delikatne odcienie, znakomicie prezentujące się zarówno w świetle dziennym jak i wieczorowym. Pielęgnują, chronią i nawilżają usta dzięki dodatkowi oleju winogronowego oraz jojoba. Lekka formuła nie skleja ust, pozostawiając je kusząco miękkie i błyszczące o  zapachu Tutti Frutti."


Ja posiadam odcień nr 146, ładny ledwo widoczny.
Dostępne mamy takie odcienie

Plusy:
- nie klei się na ustach
- ładnie wygląda
- ma słodki zapach
- nie wysusza ust
- ładnie je nabłyszcza i nawilża



Cena takiego błyszczyka to 11, 50 zł



Minusy:
- drobinki są wyczuwalne na ustach, takie' twarde'


 Kupiłam dzisiaj buty na sobotnią studniówkę ponieważ moje, które zaniosłam do szewca ' zaginęły ' 
:D


Dosyć wysokie ale na zmianę kupiłam balerinki :)

21 komentarzy:

  1. Nie lubie blyszkow, ani pomadek, wiec sie na ten temat nie wypowiem. Za to buty genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam błyszczyk i bardzo go lubię:-)A buty cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne butki ;)
    jutro w nich ćwiczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyszczyk fajny, bo taki delikatny, a buty przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te buciki! Ja właśnie czekam na swoje, zamówiłam na allegro, mam nadzieję że lada moment dojdą, bo studniówka już tuż tuż!
    Co do błyszczyka- nie toleruję drobinek na ustach, także średnio mi się podoba. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty :)
    błyszczyk jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG, kocham szpilki, a te Twoje srebrne są obłębne! Daj namiary, gdzie je kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. szpile są śliczne, a balerinki obowiązkowo ;) a co do błyszczyku troche te drobinki wyczuwalne są odpychające ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. buty swietnie a blyszczyk tez niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczne te srebrne buty! ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku jakie boskie te buty :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. przeboskie buty też bym je chciała ;)


    Pozdrawiam i zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń