czwartek, 12 stycznia 2012

Dobiłam do dna... jak miło!! :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was denko z ostatniego czasu, ile minęło nie wiem.. Kilka produktów jak zwykle umknęło bo zużyła mama czy coś.. Poza tym nie trzymam się schematu denka co miesiąc.. ale do rzeczy.. co udało mi się skończyć?



Oczyszczający żel do twarzy z mikrokapsułkami od Darmacol. Baaardzo go polubiłam to już moje drugie opakowanie, recenzja TUTAJ


Odżywka do włosów farbowanych Elisse z Biedronki, chyba każdy ją zna. Kosztuje 5 zł a jest świetna, włosy rozczesują się rewelacyjnie :D



Odżywka do włosów suchych i zniszczonych Diplona, też z Biedronki za 10 zł, przyzwoita, świetnie pachnie ale przy zmywaniu na twarzy itd jest dziwne tłuste uczucie, wiecie co to?:D

Mini żel do mycia z Yves Rocher, świetnie pachniał i cudownie się pienił :D


Mleczko oliwkowe do demakijażu Mariza, średnie polubiłam ale jest fajne, twarz nie jest ściągnięta, recenzja TUTAJ


Przyzwoity, bardzo fajnie łagodził podrażnienia po słońcu i solarium
Ale wydajność kiepska, recenzja TUTAJ 

Może znacie któreś produkty albo po prostu je używałyście? Jaka jest Wasz opinia?
Pozdrawiam!!

24 komentarze:

  1. Duże tego zużyłaś. : P

    +Zapraszam do mnie
    the-fashion-and-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja tej odzywki do wloskow nie znam ;D naprawde jest tak dobra?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś bardzo dobra, na prawdę jak za tą cenę, świetna

      Usuń
  3. gratuluję zużyć, z większością produktów spotykam się po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie widziałam tych odżywek do włosów z Biedronki:). Muszę kupić!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja robię co miesiąc:) jakaś taka większa frajda i wyzwanie:)
    miałam to mleczko Mariza, okropnie szczypie mnie w oczy i nie jest aż takie fajne:(

    OdpowiedzUsuń
  6. z tego wszystkiego znam tylko żel z Yves Rocher, mają cudowne zapachyw tej serii :) ale mój ulubiony to akurat malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żadnego z tych kosmetyków nie miałam w łapkach a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam te odżywki ale nie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulaacje...projekt denk trwa..:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałam, że w Biedronie są takie odzywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo zużyć:) Muszę przyjrzec się odżywkom z biedronki, bo nigdy jakoś nie przyglądałam się im.

    OdpowiedzUsuń
  12. Panthe Vera faktycznie znika w ekspresowym tempie!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałam tych odżywek w biedronce:P

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam żadnego, z używanych przez ciebie kosmetyków :) ale cieszę się, że glinka czerwona ci odpowiada - u mnie hitem jest zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oo nie wiedziałam o tych odżywkach z biedry, w sumie nie szukalam ich tam nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkim gratuluję powodzenia w projekcie: denko, mnie zawsze brakuje wytrwałości;d i cierpliwości.
    ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. odżywka elisse <3 co prawda wolę do zniszczonych włosów (niebieskie opakowanie), rewelacja . Tanie ,a cieszy

    OdpowiedzUsuń