środa, 18 stycznia 2012

Fantasy Glitter- 209 FIRST STAR

Bardzo polubiłam lakiery z serii Fantasy Glitter marki Sensique ale jest jeden za którym nie przepadam :(
Kolor ma cudowny, w buteleczce po prostu do niego wzdychałam ale źle wygląda po pomalowaniu :(
Na myśli mam lakier o numerku 209 FIRST STAR .
Już gdzieś przeczytałam o nim taką samą opinię...


Drobinki są bardzo mocne 'twarde' i zbytnio odstają od lakieru. ponad lakier...
Nawet po nałożeniu nawierzchniowego lakieru są mocno odstające..
Nie wiem czemu tak się dzieje, bo reszta lakierów jest w porządku a niby brokaty są takie same.



Ogólnie bardzo polecam te lakiery, mają śliczne kolory.
Poprzednie notki z lakierami znajdziecie TUTAJ i TUTAJ


Lakiery mają 7 ml i kosztują 5,49 zł, dostępne są w każdej Naturze w szafie Sensique.

A jakie są Wasze ulubione? Lubicie świecić? :)

15 komentarzy:

  1. Lakoier w buteleczce jest śliczny. Na paznokciach nie zbyt.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wygląda ciekawie. . .

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i też nie jestem z niego do końca zadowolona. U mnie po kilku dniach te drobinki wystające jakby się starły z paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie nie za fajnie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakiery Sensique owszem. Jednak jak dla mnie za dużo brokatu. :( Może ewentualnie na jedną nockę, na jakąś imprezę, ale na codzień coś nie bardzo, moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. te lakiery nie są zbyt fotogeniczne. mam confetti. na paznokciach wygląda super, na zdjęciu nieciekawie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny jest ale ja wolę czerwień z tej serii:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wystające drobinki wyglądają nieciekawie... ja kupiłam z tej limitowanki dwa lakiery i jestem z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też już czytałam o nim taką opinię! Chyba u Orlicy na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. z jednej strony ten lakier mi się podoba, a z drugiej nie :) jak jedna szalka pójdzie zdecydowanie w górę to kupię :)

    OdpowiedzUsuń