sobota, 21 stycznia 2012

Henna brwi- krok po kroku :))

Dzisiaj pokażę Wam jak robię hennę, kilka dziewczyn prosiło o taki post. Ja hennę robię sobie mniej więcej raz w tygodniu lub raz na 2 tygodnie ;)

Używam najczęściej henny z Delii- zawsze czarnej. Brąz nawet po mega długim trzymaniu jest za jasny a czarny zawsze po umyciu ma idealny kolor ;)
Kosztuje ona jakieś 4 zł, bynajmniej ta kosztuje w kiosku gdzie ją kupuję.


 W środku mamy dwie saszetki w jednej jest proszek koloryzujący, a w drugiej woda utleniona.
Takie dwie saszetki zawsze otwieram lekko na rogu i starczają mi na długo, wystarczy odrobina do pełnej henny brwi :)


 Wszystko ze sobą mieszam patyczkiem drewnianym do paznokci :)



Jak widać różnica przed jest widoczna :)


Hennę trzymam jakieś 5 minut, nigdy nie pilnuję czasu i lecę na pałę :) Jak widać różnica jest kolosalna.


Do otrzymania takiego efektu troszkę brakuje. Na zdjęciu poniżej brwi są idealnie wyregulowane, i zawsze używam żelu do brwi, czasami przeciągnę je pędzelkiem z czarnym cieniem :)


Jak widać prościzna. A Wy często robicie sobie hennę?
Mogłam o czymś zapomnieć, także pytajcie!

27 komentarzy:

  1. Ja raczej nie.;D
    Jeszcze nie potrzebuje. ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym sobie krzywdę tym pewnie zrobiła ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zrobiłabym sobie krzywdę ;) Dlatego chodzę do zaufanej kosmetyczki. Uwielbiam zadbane brwi :)

      Usuń
    2. ja też wolę przejść się do kosmetyczki :)

      Usuń
  3. pięknie wyszła :))) muszę wypróbowac

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam dość ciemne naturalne brwi i raczej nie korzystam z henny, ale wypróbuję poradę na Mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz pięknie wyregulowane brwi, ja ze swoich ciągle jestem niezadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio pierwszy raz zafarbowałam brwi henną ;P efekt mnie zaskoczył - na początku nie byłam zadowolona, lecz teraz stwierdzam, że 'tak podrasowane' brwi dodają charakteru ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam henny na brwiach, bardzo się boję, że wyjdzie za ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie brwi wyregulowane super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używałam. Zawsze traktuje swoim cieniem i jet ok. Ale z chęcią wypróbuje kiedyś, bo moje brwi są bardzo jasne.

    OdpowiedzUsuń
  10. sprawdź w słowniku, co oznacza "bynajmniej"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak nie Anonimku? :) Co Ty tak mojej polszczyzny pilnujesz :D

      Usuń
  11. Fajne brwi :)) Ja wolę hennę w kremie, niż w proszku. Jakościowo efekt utrzymuje się dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie kiedyś znajoma kosmetyczka nałożyła hennę , przeżywałam jak nie wiem co ... :D
    bo jakoś nie podobają mi się ciemne brwi i blond włosy ,a efekt trzymał mi się długo , do teraz mam wrażenie ,że są ciemniejsze ;/


    Pozdrawiam SAVIN

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam hennę ale czeka chyba na trzęsienie ziemi :) mam bardzo jasne brwi i nawet brąz potrafi wyglądać jakoś dziko na brwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki:) Muszę sama spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam hennę:) W Rossmanie jest promocja i kosztuje 1,80zł:) Wzięłam takie jednorazowe opakowanie żeby sprawdzić czy się polubimy:) No to bedę szaleć.

    OdpowiedzUsuń
  16. hej ja robie czarną henne raz na miesiąc proszkową ale kupuje ja w hurtowni- często też jako gratis wrzucają do zamówienia :P
    pozdr obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używałam grafitowej do rzęs ;) jak byś chciała to u mnie na blogu jest notka o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękne oczęta jak moja dziewczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rady dla młodych kobiet, a dla kobiet po 40-stce i 50 - dziesiątce. Ja robić hnę brwi jak np. nie ma włosków
    Proszę o radę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie robiłam sama henny. Ale chyba muszę to zmienić... bo moje brwi coś ostatnio wyblakły :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też nigdy nie robiłam sama henny i zawsze chodziłam do Denique. Ale... chyba nie będę tego zmieniać :D

    OdpowiedzUsuń