poniedziałek, 2 stycznia 2012

Krem nawilżający hydrobalans- Flos-Lek

Pokażę Wam dzisiaj mój ulubiony kosmetyk Flos-Lek, który do tej pory używałam i który działa u mnie najlepiej :)
Jest to mianowicie krem do twarzy z hydrobalansem z serii Naturalne Piękno Flos- Lek..


 Bardzo skutecznie pielęgnuje skórę. Szczególnie polecany dla skóry normalnej oraz reagującej nadmiernym wysuszeniem naskórka na preparaty myjące, kosmetyki upiększające oraz niekorzystne warunki atmosferyczne (wiatr, duże nasłonecznienie, niska wilgotność, klimatyzacja, centralne ogrzewanie). Zawiera Algę zieloną i Polisacharydy o działaniu nawilżającym i wzmacniającym funkcje ochronne skóry oraz masło Shea o działaniu odżywczym i ochronnym.
Regularnie stosowany:
- wzmacnia naturalną barierę ochronną – uodparnia skórę na stres i zmęczenie
- zmniejsza skłonność do wysuszania
- odżywia i regeneruje naskórek
- napina i ujędrnia skórę
- pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku o odświeżonym, naturalnym kolorycie
- idealny pod makijaż



Plusy:
- ładne opakowanie
- szybka aplikacja
- dobrze nawilża
- nie pozostawia tłustej powłoki
- szybko wchłania się w skórę
- regeneruje wysuszone miejsca
- skóra jest napięta ale nie "ściągnięta"
- NIE ZAPYCHA
- nie wywołał u mnie żadnego swędzenia, pieczenia, zaczerwienienia a moja skóra jest na prawdę wrażliwa
- wydajny
- świetnie nadaje się pod makijaż
- niska cena.. 14,75 zł


 Ingredients (INCI): Aqua, Propylene Glycol, Arachidyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Ethylhexyl Stearate, Paraffinum Liquidum, Butylene Glycol, Laminaria Hyperborea Extract, Biosaccharide Gum-1, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Panthenol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Carbomer, Triethanolamine, Tocopheryl Acetate, Parfum, Allantoin, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Disodium EDTA, Limonene, Lnalool, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol



Minusy:
- lekko wodnista konsystencja




Pojemność 50 ml
Wszystko możecie zobaczyć TUTAJ 
Jak dla mnie krem rewelacyjny, przede wszystkim, że jest idealny do skóry wrażliwej. Nie podrażnia. A u mnie ciężko z idealnym kremem ;)

13 komentarzy:

  1. jej muszę koniecznie spróbować, dużo osób chwali:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana a zrobiłaś zdjęcia kosmetyków do wymiany?
    czekam co mi tam pokażesz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi nieźle- zwłaszcza to, że napina, a nie ściąga nawilżając przy tym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy na pewno kiedyś wypróbuję jeeszcze nie miałam nic z tej firmy a każdy pozytywnie się o niej wypowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta firma jest bardzo dobra. Moja kolezanka farmaceutka mi ja polecala i uzywalam kilku rzeczy z niej, ja jestem naprawde zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie będę musiała spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ciekawy !
    może nawet kupię

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremik nie dla mnie :) Floslek ma dobre kosmetyki:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. moja kapryśna cera nie udźwignęłaby pewnie tego składu, ale fajnie że Tobie odpowiada. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do konkursu na moim blogu
    http://samanita-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę się w końcu skusić na coś z flosleku :)

    OdpowiedzUsuń