wtorek, 24 stycznia 2012

Małe zakupy + makijaż :)

Na dzisiaj mam dla Was zrobione wczoraj małe zakupy w Rossmanie oraz makijaż wykonany na szybko kilka dni temu ;)


1. Odżywka bambusowa Swiss- wypróbujemy :)
2. Suchy szampon Isana 9,99zł
3. Olejek Alterra- mam zamiar olejować włosy..  11,99zł - nie przypilnowałam przy kasie a była promocja za 9,99zł
4. Puder zwiększający objętość włosów got2b Schwarzkopf

Jeśli chodzi o makijaż... nudny, taki zwyklak w odcieniu różu :D




Podoba się?? 
Zapraszam na FACEBOOK

18 komentarzy:

  1. szampon suchy mam i calkiem miło go wspominam, w przeciwieństwie do pudru na objętosc:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aa got2be za ile ? jeśli mogę wiedzieć ?
    i kiedy możemy spodziewać się recenzji ? ;P
    u mnie na blogu recenzja Isany ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy widzę udane.;d
    A makijaż świetny. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten olejek, jest świetny :)
    Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o fajne zakupy...a jak ten szampon Ci się sprawdza dobry jest?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się przeszła jeszcze raz do kasy ... i mimo, że może po odejściu do kasy reklamacje tego typu się są uwzględniane to podeszłabym choćby po to by wyrazić dosadnie swoje zdanie o burdlelu jaki muszą mieć :) Mimo to postarałam się sama zdążyć z zakupem tego olejku przed końcem promocji :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie makijaże, jakie nudne weź przestań jest super
    ciekawe zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny makijaż ja uwielbiam takie i dla mnie jest Super ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten olejek mnie ciekawi. Ale masz długie rzęsiska. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kupiłam olejek alterra tylko z granatem i z avokado i cena byla napisana 9,99, a przy kasie 11,99, mimo wszystko zapłaciłam, 2 zł to nie duzo. Choć nie wiem czemu tak jest, że są tak różne ceny. A czy na promocji była alterra brzoza i pomarancza ?? U mnie nie było, a wiem że u niektórych własnie były...

    OdpowiedzUsuń