środa, 18 stycznia 2012

Magiczne paznokcie ;))

Od kilku godzin jest głośno na blogach o nowości marki Virtual.
Ale i ja dam o tym znać, a mianowicie Virtual wprowadziło piękne lakiery pękające i 2 nowe top coaty.
Zobaczcie zdjęcia :)

Rok 2012 Virtual otwiera nową kolekcją 10 preparatów do paznokci : 8  lakierów pękających oraz 2 top coaty.
Lakiery pękające to popularne i pożądane lakiery do paznokci – nie mogło ich zabraknąć w ofercie marki Virtual.
Nowoczesny i modny manicure nada charakteru karnawałowym stylizacjom.

400
 401
 402
 403
 404
 405
 406
 407



Zainteresowane?

11 komentarzy:

  1. Top coat strong wpadł mi w oko. Lakiery nieee :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 402 i 407 <3 uwielbiam róż na paznokciach !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się!
    Kolory są takie żywe co lubię w lakierach!:D
    Firma mnie zaskakuje.;ppp

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadł mi w oko jedynie zielony krak, reszta oklepane;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego stron finish... :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. pękacze mi się już przejadły... chociaż fajne kolory - jeśli będą ładnie pękać to może jakiemuś ulegnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią zobaczyłabym na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marzy mi się taka zieleń , ale niekoniecznie pękająca ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Za dużo już na rynku pękaczy, a efekt popękanych pzanokci i tak za mną nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń