poniedziałek, 9 stycznia 2012

Mleczko oczyszczające 3 w 1- Oriflame

Pokażę Wam dzisiaj mleczko oczyszczające 3 w 1 o pełnej nazwie Essientials 3 in 1 Cleanser with vitamin E & cornflower extract.


 Delikatne mleczko usuwa makijaż, tonizuje i nawilża skórę. Ekstrakt z bławatka działa kojąco, a witamina E wspomaga utrzymanie nawilżenia. Do wszystkich typów cery. 

Mleczko jest bardzo często w promocji, w aktualnym katalogu za 8,90 zł



Plusy:
+delikatny zapach
+lekko nawilża
+daje uczucie świeżości
+wydajny
+dokładnie zmywa makijaż
+nie ściąga twarzy
+niska cena
+ładna tuba
+nie uczula



Minusy:
- troszkę za wodnista konsystencja


 Skład:aqua, ethylhexyl palmitate, glycerin, butylene glycol, pentaerythrityl tetraisostearate, glyceryl stearate, peg-100 stearate, dimethicone, cetyl alcohol, imidazolidinyl urea, tetrahydroxypropyl ethylenediamine, centaurea cyanus extract, methylparaben, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, propylparaben, tocopheryl acetate, parfum, hexyl cinnamal, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, butylphenyl methylpropional, benzyl salicylate, alpha-isomethyl ionone, limonene, potassium sorbate

Jeśli nie macie swojej konsultantki, albo chcecie coś zamówić bez 30% marży to zapraszam Was na stronę 
Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!
Zapraszam także na fun page  Oriflame

11 komentarzy:

  1. Nie lubię mleczek do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem ma moja koleżanka :) Ładnie pachnie, ale chyba trochę za rzadki jest jak dla mnie;)


    Gdybyś miała ochotę zapraszam do udziału w konkursie, do wygrania ręcznie wykonana bransoletka :)

    http://npelak.blogspot.com/2012/01/konkurs-wygraj-bransoletke.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko kiedy sięgam po mleczka... Jakoś tak przywykłam do żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mogę polecić top mleczko, używam i jestem zadowolona.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena dosyć kusząca, więc przy następnej wizycie, może się zaopatrzę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba bym się na niego nie zdecydowała.
    Mam już swojego faworyta.;D

    +Zapraszam do mnie
    the-fashion-and-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chyba nigdy nie mialam nic z oriflame

    OdpowiedzUsuń