piątek, 13 stycznia 2012

Naklejki na paznokcie NAIL MAKE UP SHEET- Donegal

Dzisiaj pokażę Wam naklejki na paznokcie, które dostałam do przetestowania od firmy Donegal.
Dostałam bardzo ładny wzór, przed użyciem byłam po prostu zachwycona!! Pomyślałam, że WOW teraz to moje paznokcie zabłysną... Ale do rzeczy. Dostałam naklejki o numerze Art. nr 3631.





Aby każda z nas mogła zmieniać wygląd i styl swoich paznokci kilka razy dziennie marka Donegal wprowadza rewolucyjny produkt NAIL MAKE-UP SHEET
  • Samoprzylepne naklejki na paznokcie w oryginalnych i modnych  kolorach oraz wzorach!
  • Aplikacja trwa zaledwie sekundę,  nie wymagają  suszenia, stosowania dodatkowych przyborów do manicure, łatwe do nałożenia, są niezawodne na szybką zmianę stylu każdego dnia, gwarantują bezbłędną aplikację i wyjątkową trwałość!
  • Dziewięć unikalnych wzorów zaczerpniętych z najświeższych trendów, obowiązkowo muszą zagościć w kosmetyczce każdej femme fatale!
  • To świetny pomysł na  pominięcie drogiej wizyty w salonie kosmetycznym i zafundowanie sobie modnego manicure.
  • Idealnie dopasowują się do kształtu paznokcia, nie zaginają się zaś ich usuwanie jest bardzo proste i nie niszczy płytki paznokci w żaden sposób.
  • Opakowanie zawiera 20 szt. Pilnik GRATIS!


A jak było później... Nie są to bardzo złe naklejki dla osób o bardzo wąskiej płytce, bądź szerokiej. Ja mam akurat i nie mogłam dopasować idealnego rozmiaru.. większe były za szerokie i okropnie odstawały od skóry.. węższe były za wąskie ale mówię trudno, boki pomaluję czarnym lakierem.
Gratis oczywiście był pilniczek, któremu nie mogę nic zarzucić.. fajnie ściera i ogólnie solidnie wykonany :)


Tutaj zaprezentuję Wam jak wygląda to z boku...

Ogólnie samo naklejenie wzoru nie sprawia żadnego problemu, jedynie przy zagięciu i piłowaniu trzeba robić to delikatnie bo można je poszarpać..


Naklejki natomiast bardzo szybko zaczęły się zaginać, podnosić. U Idalii na blogu są idealne zdjęcia TUTAJ 


Ale największy problem pokazał się po kąpieli.. naklejki chyba nie tolerują wody i po umyciu ujrzałam poodrywane końcówki i podnoszące się warstwy.
Tak wyglądały po dniu noszenia..


Wydaje mi się, że głównym problemem są tu nieodpowiednie rozmiary. Naklejki kosztują zaledwie 9 zł na stronie producenta TUTAJ

Oczywiście nie zrażam się do marki Donegal bo dostałam także prawdziwą perełkę o której już niedługo!!:)
Co Wy na to?
Zapraszam na stronę www.donegal.com.pl

17 komentarzy:

  1. Sam wzór bardzo fajny, ale te naklejki zbierają raczej złe recenzje i Ty to potwierdzasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. raz sie ładnie przykleją a innym razem źle ( wiem to jedynie odnośnie opinii bloggerek)w sumie to ryzyko je kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Masakra, już wolałabym wydać 10zł na nowe lakiery. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie te naklejki to był kompletny niewypał :/ nawet ich nie nałożyłam w ilości sztuk 10, tylko kilka i zdjęłam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Na imprezę może by się nadały, a tak do noszenia to raczej nie :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądają... ale tylko w opakowaniu :|

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór jest naprawdę piękny ale moje naklejki tez tak brzydko odstawały:/

    OdpowiedzUsuń
  8. wzór bardzo ładny, ale szkoda, że tak nieestetycznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  9. Dostałaś ciekawy wzór :). Szkoda, że na paznokciach naklejki zachowuję się tak samo jak moje czerwone...Szkoda nawet tych 9 zł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ale jak widać wadliwe

    OdpowiedzUsuń
  11. wzór świetny, ale trwałość skutecznie mnie odrzuca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj niestety chyba chcieli wymyślić coś fajnego ale im nie wyszło.. :P ale wzorek ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pastelowy zabarwienie włosów 2013 Modny kolorów
    Widziałyśmy owe natychmiast w 2012 roku kalendarzowego na czaszce Kelly Osbourne and Katy
    Perry. Pastelowe odcienie na głowie mają hitem w 2013 roku.
    Pierwsze danie pokazy tendencji w 2013 roku kalendarzowego powinny pokazać że
    to trend jaki będzie się pogłębiał. Pastelowe pasemka na głowie
    przyczynią waszym fryzurom delikatności. będący w modzie fryzur 2013

    Feel free to visit my web page: modne paznokcie

    OdpowiedzUsuń