czwartek, 19 stycznia 2012

Oko dzienne :))

Jako, że nie mam dzisiaj siły pisać recenzji to pokażę Wam zdjęcia jak maluję się na co dzień gdy siedzę w domu.. :P  Makijaż oka jest minimalistyczny, cieniutka kreska, trochę tuszu rozświetlacz pod brew i gotowe :)


Do kreski używam żelowego linera z Essence
Poprawiam do lekko żelową czarna kredką Hean
Pod łukiem brwiowym używam nowego rozświetlacza Essence z zimowej kolekcji i na to daje perłowy cień.
Makijaż oka wykonany :)



Nie miałam wczoraj wieczorem co robić to zaczęłam przeglądać kosmetyki. Znalazłam nie używany róż w kulkach, a że nie lubię ich w takiej postaci postanowiłam je troszkę zmiksować :)




Może w takiej postaci zacznę go używać :)
 A wy przerabiacie czasem swoje kosmetyki?;)

24 komentarze:

  1. Bardzo ładny make-up : D
    Ja jak narazie uczę się robić kreski eyelinerem. ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. A brwi masz naturalne, czy czymś poprawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię często czarną hennę :)

      Usuń
    2. A tak średnio to co ile? Bo efekt bardzo mi się podoba:)

      Usuń
    3. Kochana, hennę robię mniej więcej raz w tygodniu i mam spokój :)

      Usuń
    4. Oj to ja raz na dwa tygodnie, bo częściej mi się nie bardzo chce:(Ale, że zachwyciłam się kolorem Twoich brwi postanawiam, że będę to robić zdecydowanie częściej, mam nadzieję, że wytrzymam:)

      Usuń
    5. Hmmm... a może stwórz o tym posta? Bo nigdy się w to nie bawiłam, a chętnie zobaczyłabym co i jak:)

      Usuń
  3. śliczny makijaż!! :) mnie się nie chce malować gdy siedzę w domku :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł z tymi kulkami. ;D Z tego co pamiętam to raczej żadnego kosmetyku nie przerabiałam. ;D
    Make-up naturalnie ładny. :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten make up, tak się właśnie maluję na codzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje brwi :) 6 za pomysł z kuleczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne spojrzenie i idealne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a co to za tusz do rzes? bo mega efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a co to za tusz do rzes? bo mega efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz Maybeliin NY One by One ;) Ta różowa :P

      Usuń
  10. ładnie :) na co dzień maluję się podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też często wychodzę z domu w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi sie Twoj luk brwiowy

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne, delikatne oczko :) i ładny kolorek różu wyszedł z tego różu hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż :) Bardzo takie lubię!

    OdpowiedzUsuń