środa, 4 stycznia 2012

Puder prasowany Rock Me Baby- Virtual

Pokażę Wam dzisiaj puder, którego używam teraz cały czas ;) Polubiłam go, i podzielę się opinią :)
Na myśli mam puder prasowany marki Virtual z kolekcji Rock Me Baby

 Rozświetlająco - brązujący puder prasowany w dwóch odcieniach. Dwie wersje kolorystyczne pozwalają na idealne dobranie odcienia pudru do kolorytu skóry. Zawiera niezwykle drobny brokat dzięki czemu perfekcyjnie akcentuje rozświetleniem wybrane partie, zaś kolorem modeluje rysy twarzy. Puder w swoim składzie zawiera doskonały emolient cechujący się bardzo dobrą przyczepnością do skóry, zapewnia także  idealną smarność oraz trwałość pudru.


Ja posiadam odcień 140 a dostępne są takie warianty :

Plusy:
- zawiera delikatne drobinki które świetnie rozświetlają twarz
- nie wysusza skóry
- nie podkreśla suchych skórek
- pojemność 10 g
- niska cena 14,40 zł
- ładne opakowanie
- nie osypuje się w pudełku
- śliczny wzór
- wyrównuje nam koloryt twarzy z dekoltem
- twarz się nie świeci


Minusy:
- chyba nie zauważyłam :)

A Wy? Może go miałyście? Co o nim sądzicie ;)

chyba się w nich zakochałam.
Już sobotę odtańczę poloneza i zaśpiewam za 100 dni matura :)

13 komentarzy:

  1. Znam firmę Joko od zawsze, ale chyba nic nigdy od nich nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam go ale kręciłam się przy ni w drogerii;) wwygląda ładnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej serii blyszczyk i bardzo mi sie podoba, mialam tez ochote na ten puder, ale wlasnie czekalam na jakas recenzje, bo nie chcialam kupowac kota w worku, zawsze wczesniej musze cos o danym kosmetyku w internecie wyszukac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam puder brązujący z vipery i jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. patrzyłam na kosmetyki na wymianę, sama kolorówka, a masz może jakieś balsamy, masła, żele, peelingi lub serum do biustu czy coś podobnego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo, ładnie wygląda. Gdybym miała wybrać to wzięłabym ten sam odcień co Ty masz :) Ale na szczęście mam pod dostatkiem brązerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. skoro ma tyle plusów to musi być na prawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest ciekawy ale jak dla mnie za ciemny, a szkoda bo zacheca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem czy jeszcze można go gdzieś dostać :)

    OdpowiedzUsuń