piątek, 6 stycznia 2012

Rock Me Baby- Cienie do powiek

Która z nas nie lubi prostych rozwiązań? Dwa cienie w jednym opakowaniu i makijaż mamy gotowy :)
Ja pokażę Wam dzisiaj zestaw dwóch cieni który używam od jakiegoś czasu dosyć często. Są to podwójne cienie marki Virtual z kolekcji Rock Me Baby. Mam zestaw nr 139 czerń oraz biel z jasnymi, rozświetlającymi drobinkami.


 6 intrygujących podwójnych cieni do powiek w najbardziej pożądanych barwach tego  sezonu: fuksji, fioletu, szmaragdu czy granatu. Intensywnie nasycone kolorem jedwabiste cienie pozwalają na wykonanie wyrazistego makijażu oka typu smoky eyes. W tym sezonie niezwykle efektowne  makijaże są wynikiem oryginalnych kompozycji kolorów oraz dodatkowi iskrzących, srebrnych drobinek brokatu. Pełne blasku cienie dzięki zawartości naturalnej miki nadają spojrzeniu wyrazu i głębi.
 

Dostępnych mamy 6 wariantów:
Bardzo spodobał mi się odcień 134 śliczne brązy. Ale mi także trafiły się fajne kolorki :) 

Jak widzicie zużycie jest już całkiem widoczne, ach uwielbiam je ;)
Mają świetną pigmentacje. Na swatach są bez bazy, a z bazą wyglądają jeszcze lepiej.  
Nie przesuszają powiem, nie podrażniają oczu.
Na pierwszym zdjęciu swatch jest zrobiony z lampą. 



Zdjęcie w świetle dziennym.
Cienie nie zbierają się w zagięciach i nie wałkują się.
A co najlepsze? Nie osypują się przy aplikacji.. :) Na bazie trzymają się na prawdę długo, maluję się rano i do wieczora mam spokój.



Cena cieni nie jest wysoka bo to tylko 13,50 PLN
Może któraś z Was miała z nimi do czynienia? Jaka jest Wasza opinia? :)
Pozdrawiam!!

15 komentarzy:

  1. o! całkiem dobra pigmentacja i fajne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. grafit całkiem łądnie wypadł;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam je w swojej kolekcji, ale jednak wolę inglota albo rimmel, te mi szczegolnie nie pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ochote na te cienie o numerze 134 i 137 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam te kolorki :) Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie są.;DD
    Uwielbiam takie kolory. : )

    +Zapraszam do mnie.
    the-fashion-and-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje twojego bloga , zapraszam też do obserwacji mojego :)
    http://naturalniepienkna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, chyba się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam te cienie w drogerii :) też mi się spodobały :) szczegolnie 139:)

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym Cię zaprosić na konkurs organizowany u mnie na blogu :) Zapraszam Cię - www.daajaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kolory i bardzo dobra pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń