czwartek, 5 stycznia 2012

Rozmarynowy olejek na porost włosów- Kosmetyki Elfa

Dzisiaj pokażę Wam olejek rozmarynowy, który ma przyśpieszyć porost włosów.
Ja go używam zamiast szamponu co 2 dzień...



Nowoczesny preparat na bazie olejku z rozmarynu i delikatnych środków myjących. Wzmacnia odżywienie na poziomie komórkowym przy ogólnym wyniszczeniu cebulek włosów. Wzmacnia włosy, stymuluje ich wzrost i pomaga przywrócić im zdrowy wygląd.

Sposób użycia: Nanieść na wilgotne włosy, spienić, a następnie spłukać wodą. Używać zamiast szamponu 1-2 razy w tygodniu.


Olejek jest praktycznie na takiej samej zasadzie jak szampon. 
Pieni się tak samo.. dobrze domywa włosy z tym, że troszkę je plącze ale dla mnie to nie problem bo i tak zawsze używam odżywki.


Zapach ma ładny taki ziołowy. Konsystencja nie jest bardzo oleista, i nie pozostawia włosów tłustych.
Jeśli chodzi o właściwości porostowe, to nie zauważyłam zmian, włosy rosną tak samo jak rosły.
Ale skóra głowy po masowaniu jest taka rześka a włosy są bardzo lekkie ;)
Może przyśpieszony porost wyjdzie po jakimś czasie .:)


Składniki INCI: Water, Sodium Laureth Sulfate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polysorbate 80, Cocamidopropyl Betaine, Soyamide DEA, Sodium Chloride, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Essential Oil, Citric Acid, Parfum, Methylisothiazolinone, Propylene Glycol, Diezolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben. 

Ogólnie polecam produkt dla osób, które potrzebują porządnego odświeżenia  włosów i skóry głowy, przy tym wspaniały ziołowy zapach za niską cenę.
I oczywiście śliczna butelka w starym stylu ;)
Pojemność 250 ml

cena to 15 zł;)
Możecie go znaleźć na stronie producenta TUTAJ

12 komentarzy:

  1. Zamierzam się skusić na kilka perełek od Elfa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam okazję testować ten olejek, również przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wgl. mi się nie podoba. ;(

    +Zapraszam do mnie
    the-fashion-and-you.blogspot.con
    Obserwuję. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam rozmarynowy balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naturalny kosmetyk, a zawiera SLS? Ja podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sodium Laureth Sulfate - za przeproszeniem największe gó*no jakie można stosować. Plącze włosy, działa jak domestos wypala włosy i skóre głowy włosy są matowe wypadają chamuje ich wzrost i działa rakotwórczo jednym słowem najgorszy produkt.

    OdpowiedzUsuń