niedziela, 29 stycznia 2012

Różowo mi ... :))))

Pokażę Wam dzisiaj ostatnio nabyty róż.
Róż jest połączeniem ładnie komponujących się ze sobą trzech kolorów, dzięki czemu można stopniować efekt rumieńca na policzkach-pięknie podkreśla kości policzkowe i zapewnia efekt wypoczętej skóry. Zawiera minerały i aloes, dzięki czemu nawilża i pielęgnuje cerę. Posiada delikatne drobinki, które ożywiają twarz i subtelnie ją rozświetlają sprawiając, że wygląda ona zdrowo i promiennie.

Róż łatwo się rozprowadza, nie tworzy smug ani plam na skórze. Długo się utrzymuje, nie ściera się, dzięki czemu jest wydajny. Jest idealnym wykończeniem makijażu. Nakładaj go pędzlem na kości policzkowe.
Niewielkie opakowanie zmieści się w każdej damskiej torebce.
Nie uczula, nie zatya porów, jest testowany dermatologicznie.



Perfect Blush  3in1 tone
kolor 002 Silky Rose
średnica opakowania: 45 mm, średnica różu: 33 mm
Róż do policzków


Plusy:
- tani
-daje świetny naturalny efekt
- nie podrażnia
- nie wysusza skóry
- długo się utrzymuje
- delikatne rozświetlające drobinki
- nie zapycha
- ładnie się rozprowadza

Minusy:
- malutki :(

Cena to ok 10 zł, w sklepie nocanka.pl kosztuje 9,99 zł :)
Polecam!! :)

23 komentarze:

  1. ładny odcien
    Sprzedaje kosmetyki z RIMMELA prawie o polowe tańsze może masz ochotę ?
    Jak to zapraszam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda ładnie... i taki tani... ale muszę zużyć moje dwa róże, a zajmie mi to całe wieki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niby fajnie, ale do astora mam tak wielką zrazę, ze chyba mi nei przejdzie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo ładnie! Mnie nie długo czeka zakup nowego różu.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten środowy kolor najbardziej mi się podoba :)

    dla mnie taki mały róż jest ok - można go zużyć w normalnym czasie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny ale ciekawa jestem jak wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor:)
    Ja tam lubię małe kosmetyki, jest większa szansa na jego zużycie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się podoba :) w sumie fajnie, że taki malutki. Można go wsadzić do torebki wieczorowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jest śliczny, taki brzoskwiniowy :)

      Usuń
  10. Piękny :) Oglądałam go niedawno w internecie i rozważałam kliknięcie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny odcień!
    Czytam tego bloga od zawsze! zapraszam na mojego, nowego bloga ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ten w środku jest najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny jest ten odcien mam podobny lecz z innej firmy ale kolorek ten sam :) mega brokat! :D
    Zapraszam do mnie mam nowo zalozonego bloga :) wypowiedz sie co o nim sadzisz, jestes starsza blogerka niz ja wiec kazda pomoc i rada sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń