piątek, 27 stycznia 2012

Sally Hansen Hard as Wraps acrylic gel + nylon

Ach jakie było moje zdziwienie gdy zamówiłam 'żel' w postaci LAKIERU Sally Hansen.
Na początku pomyślałam, że będzie to po prostu gęsty preparat w formie żelu o zabarwieniu ale przyszedł do mnie po prostu ładny, perłowy lakier.


Pomalowałam nim paznokcie z myślą, że będzie bardzo mocny i sklei moje łamiące się paznokcie.
Z pewnej strony internetowej zapamiętałam zdanie " Twoje paznokcie potrzebują ratunku? Kup Sally [tu nazwa], która działa jak klej, sklei Twoje paznokcie i zapomnisz co to problem'  ... :D
Hmmm czy działa ona aż tak? Wydaje mi się, że super glue byłby lepszy ale jest tu mega PLUS!


Lakier trzyma się niesamowicie długo, w ogóle nie odpada!!! Zmyłam go bo po prostu mi się znudził, choć teraz znów pomalowałam, a nóż widelec coś pomoże po dłuższym czasie :)  
Moja mama ciągle moczy ręce w wodzie a lakier jest nadal na swoim miejscu- SZOK!!



Lakier zamówiłam na stronie www.nocanka.pl za ok 9,99 zł :)

Dziewczyny- od wczoraj jestem na odwyku od kropli do nosa w szczególności xylo,
byłam u laryngologa i kompletny zakaz, używam teraz Rhinocort i męczę się niemiłosiernie ale trzymajcie kciuki. 
Pamiętajcie- nie używajcie kropli do nosa więcej niż kilka[3] dni!!!
Ja kochałam je przez kilka lat i mam skutki.. Nos zatyka się bez żadnej choroby, xylo uzależnia!
Za miesiąc po wybraniu leków i odbudowaniu się śluzówki wizyta u lekarza i prawdopodobnie zabieg- czad :D 

PRZYPOMINAM O MOIM NOWYM KONCIE NA FACEBOOKU!
KLIK

14 komentarzy:

  1. ja wygrałam jeden lakier SH Hard as Wraps taki różowiasty. jestem ciekawa jak działa ale nie lubię różu na swoich paznokciach .. a tak wgl to wiesz, że nimi maluje się paznokcie w poprzek ? tzn moim tak a nie wiem jak twoim ? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zbyt mi się podoba, bo nie lubię perełek w takich odcieniach, ale fajnie że się dobrze trzyma;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam chyba 2 lakiery SH i są to lakiery całkiem dobrej jakosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. MAm kilka lakierów z tej serii jak dla mnie są w porządku aczkolwiek nie zauważyłam jakieś poprawy wy wygladzie paznokci gdy go używałam

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm kolorek nie dla mnie :)

    obserwuję i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. no w poprzek, w poprzek. nie wiem co to ma dać bo mało jest o tym na necie. chybaże ty gdzieś coś o tym więcej czytałas ?

    OdpowiedzUsuń
  7. to chyba Twój, prawda ? spójrz na sposób użycia ;P
    http://ezebra.iai-shop.com/product-pol-382-Sally-Hansen-Hard-As-Wraps-Akrylowy-Zel-Lakier-13.html#nclid=2e8f431f8000b774cecf179e2f65bfce

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny lakier :) a co do xylo - on akurat wybitnie uzależnia, natomiast nie wszystkie spray`e do nosa uzależniają - zależy od składu ;) w każdym razie - odwyknij szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor mi nie odpowiada. ; (
    Tani jak na takie działanie. ; p

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, tak, krople do nosa do zło :/ Kolor lakieru nie bardzo mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorek ładny, ale nie lubię zbytnio perłowego wykończenia ;/

    OdpowiedzUsuń