środa, 25 stycznia 2012

Skośna pęseta Donegal

Pokażę Wam dzisiaj pęsetę, którą dostałam od firmy Donegal.



  • Precyzyjna pęseta skośna w ciekawych kształtach i kolorach - idealna  do codziennej  regulacji brwi, chwyta i usuwa nawet najmniejsze włoski.
  • Pęseta nachylona jest pod specjalnym kątem - co w znaczny sposób ułatwia pielęgnację i podnosi komfort pracy.
Pęseta została wykonana z wysokiej jakości stali, niezwykle precyzyjna i ostra, dzięki temu depilacja przebiega niemal bezboleśnie i sprawnie. Długość 10 cm.



Co można napisać o pęsecie? 

Nie mogę Wam pokazać efektów, nie ma jak.
Ale do rzeczy, pęsetka bardzo fajnie wyrywa, aktualnie odstawiłam wszystkie inne i korzystam tylko z tej.
Co jest jej największym plusem? To, że jest baardzo cieniutka i wyrywa wszystkie włoski. 


Chyba każda z nas męczy się z małymi czarnymi kropeczkami, które ciężko wyrwać, złapać. Z tą pęsetą ten problem znika. 
Ładnie wyrywa ale nie kaleczy nam brwi przy złapaniu skóry.
Jak widać ma śliczny wygląd.

Co więcej mogę napisać? Bardzo poręczna, wygodna świetnie wyrywa i jest w bardzo niskiej cenie. Kosztuje ok 5 zł na stronie producenta.



STRONA PRODUCENTA 

Dziewczyny jak myślicie czy podpisanie ACTA wpłynie niekorzystnie na nasze blogowanie? 
Obawiam się pisania recenzji, przecież produkty mają prawa autorskie, możemy mieć przesrane?

22 komentarze:

  1. Jaka śliczna! Ale jednak zraziłam się do wszystkich 'ślicznych' pęset, bo wszystkie jakie miałam do tej pory, w praktyce były do niczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taką pęsetę! Tylko ja mam z blondynką, przyjaciółka mi kiedyś kupiła, bardzo porządna pęseta, naprawdę jest precyzyjna

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi super ta pęseta :) a co do ACTA to na jednym z blogów na pingerze wyczytałam, że dziewczyna nawet myśli o zamknięciu bloga;/ czy to faktycznie, aż tak będzie nas dotyczyło?

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaka fajna pęseta :)
    Jeszcze ten wzorek :)
    Co do ACTA wydaję mi się, że część osób nie będzie miała o czym pisać jak to podpiszą.
    Bo jak zrecenzujemy kosmetyki bez podania nazwy, zdjęcia i innych różnych ważnych rzeczy.
    Mam nadzieję, że tak się nie stanie :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze to jakieś zabawne urozmaicenie pielęgnacji brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uzywam podobnej z essence :) i też jestem zadowolona, służy mi już bardzo długo..

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna :P Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zabrałam tą pęsetę mojej mamie, bo jest genialna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się nad tym zastanawiam, ale to by było już przegięcie na maksa! A co do pensetki, to uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się jej nietuzinkowy wygląd :) Jest bardzo ładna i...wesoła! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety tak, nie będzie można pisać recenzji kosmetyków nawet jeśli się wszystko poda bo będzie to naruszało prawa autorskie. :( Pęseta śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna skośna i cieniutk a wszystko czego trzeba

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem gadżeciara! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pęsetę skośna, tylko taka lubię
    aż się zaczynam bać, co gorsza chyba podpiszą:(

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna i do tego mówisz, że dobra:) mi wystarczy moja stara, zasłużona pęsetka, bo regulować brwi nie umiem ;/ i co jakiś czas odwiedzam kosmetyczkę, a sama wyrywam tylko to co widzę, że odrasta ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna! Bardzo mi się podoba :) Lubię takie gadżety kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń