sobota, 28 stycznia 2012

Zużycia stycznia :))

Achh jak to bywa- przychodzi miesiąc, że wyczerpują się wszystkie odżywki i żele, ostatnio były to głównie ZNOWU ODŻYWKI DO WŁOSÓW!! :O U mnie idzie to migiem..
Dodaje już teraz zużycia stycznia bo przeglądnęłam wszystko i już nic nie zużyje w najbliższych dniach.


1. Olejek przyśpieszający wzrost włosów- Kosmetyki Elfa. Całkiem fajny, używałam go jako szampon recenzja TUTAJ 

2. Krem  do kąpieli  Fa. Przyjemny zapach :)


3. Ponownie żel pod prysznic Fa- ładnie pachnie kakao :)


4. Krem do stóp Calmaderm recenzja TUTAJ


5. Maska do włosów Ziaja. recenzja TUTAJ


6.Bardzo fajna odżywka w połączeniu z maską wyżej. 


7. Standardowy bywalec co miesięcznych zużyć :) Chyba każdy go zna. 


8. Szampon Isana, całkiem dobry, tani, ładnie domywał włosy :)


9. Małe olejowe odżywki Chitsai- świetne!


Nie ma tego dużo ale i tak jestem z siebie dumna, także do następnych :)

ZAPRASZAM NA FACEBOOKA
KLIK!

31 komentarzy:

  1. ciekawie wyglądają te małe olejowe odżywki :> ja w tym miesiącu pierwszy raz denkowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja lubię takie posty:)
    ładne zużycia i oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 właśnie używam a 3 uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, sporo tego :) Te żele z Fa są świetne :) zresztą zmywacz do paznokci jest najlepszym jaki znam :) tak sobie myślę, że ja to moich włosów chyba nie dopieszczam karmiąc je jedynie suplementami i balsamem regenerującym.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo super, zmywacza nic nie zastąpi:)
    ja własnie tez klepię wpis o zużyciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie w tym miesiącu cieniutko ze zużyciami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tylko ten zmywacz do paznokci, ale jakos strasznie mi je niszczy... zdecydowanie go nie lubie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. czy ten Olejek przyśpieszający wzrost włosów nie jest przypadkiem dostępny w rossmanie ? bo kurcze ta buteleczka taka podobna

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tym zmywaczem z Biedronki to dziwna sprawa - kiedyś go kupiłam i śmierdział nieziemsko, dzisiaj kupiłam drugą butelkę i pachnie (powąchałam już w sklepie żeby nie było:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam to samo :/ kilka cuchło jak denaturat :/

      Usuń
  10. mi cos kiepsko w tym miesiacu idzie ;pp

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego u Ciebie :) Ja też szykuję sie na posta z DENKO!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem sporo tego zużyłaś:) a gdzie kupowałaś odżywkę i maskę z Ziaji? bo ja u siebie szukałam juz w Rossmannie, Naturze, Realu i nic z tego:/ a miałam ochote spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wygrałam ten zestaw u jednej z blogerek ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam biedronkowy zmywaczcz : ))
    obserwujemy ? : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmywacz z biedronki jest w porządku, ale bardziej mi odpowiada zielony z Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. kakaowe Fa mi przypomniałaś:)miałam go i lubiłam kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zmywacz z biedronki u mnie odpada męczę go i męczę ale zużycia super :) u mnie w styczniu same koncówki a żadnego zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak Ty to robisz z tymi odżywkami? Ja jedną zużywam całe wieki -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy każdym myciu używam odżywki, a myje głowę codziennie albo co dwa dni, odżywki daje dosyć sporo, tzn na tyle abym rozczesała włosy, same uciekają:D

      Usuń
  18. niezłe zużycia, gratuluje :) ja w tym miesiącu też nie narzekam, chociaż mogłoby być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń