środa, 1 lutego 2012

Boots Botanics, Ultra Moisturising Conditioner- odżywka.

Częste mycie oraz zanieczyszczenie środowiska mogą powodować że włosy staną się łamliwe i słabe. Odżywka zawiera wyskoki poziom białka dzięki zawartości ryżowych protein oraz miodu. Doskonale utrzymuje wilgoć na powierzchni Twoich włosów. Przywracając im świeży i zdrowy wygląd.

Boots to znana marka kosmetyczna z Anglii. Dobra jakość za dobra cenę
Oferujemy Państwu rewelacyją odzywke do włosów suchych i kręconych
 

Plusy:
- CENA!!!!!!!!!!!
- świetnie nawilża włosy
- rozczesują się znakomicie
- na stronie nocanka.pl kosztuje 12,99 zł
- nie obciąża włosów
- super się spłukuje
- konsystencja idealna
- bardzo łatwa aplikacja


Minusy:
- dostępność :(



Możecie znaleźć ją na stronie www.nocanka.pl
Polecam, genialny produkt. Jeden z ulubionych!

17 komentarzy:

  1. Widać warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam ją , używałam i bylam zachwycona.... :D musze sobie ją właśnie zmaówić :d

    OdpowiedzUsuń
  3. a do włosów prostych jest?bo taka mnie nie interesuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam włosy proste, i nic się nie dzieje, a odżywki do włosów kręconych są mocniejsze ;)

      Usuń
  4. strasznie mnie ciekawi :) ostatnio mam faze na rozne szampony i odzywki ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie często spotykam się z tak dobrymi szamponami. : ]]

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam ją zamówić :) i widzę, że muszę to zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie się zastanawiałam, czy ją zakupić, super, portfel znowu oberwie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze, ale chyba warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne opakowanie podoba mi się ...!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha,w końcu coś dostępne w mojej lokalizacji:-) muszę zerknąć na półki w Bootsie (to taki ang rossmann).

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie mam dostępu do takich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jooj za każdym razem jak wchodzę na Twojego bloga tak mi się ryjek uśmiecha:D bije od Ciebie pozytywizmem :D !
    mam tyle odżywek , że muszę najpierw tamte skończyć, a Ty kusiszzz :D !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna odżywka! używałam ja jakiś czas temu i żałuję, że nie kupiłam więcej opakowań bo teraz nie mam do niej dostępu :(


    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się ciekawa! W sumie nawet tej firmy nie znam, ale skoro zachwalasz.. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome article.

    my website: cccam omnikey

    OdpowiedzUsuń