poniedziałek, 27 lutego 2012

Lakiery pękające Virtual :))

Lakiery pękające to popularne i pożądane lakiery do paznokci – nie mogło ich zabraknąć w ofercie marki Virtual. Nowoczesny i modny manicure nada charakteru karnawałowym stylizacjom.

 

Ja posiadam odcień 403 i 407 ;)

 

Osobiście obydwa odcienie mi się bardzo podobają, ale wolę czerwony.

Bardziej pasuje do moich lakierów.

Konsystencja bardzo fajna, bez problemów. Ładnie szybko pękają.

Nie odpryskują w ekspresowym tempie i są tanie kosztują ok 10 zł.



Wszystkiego innego możecie dowiedzieć się tutaj; VIRTUAL


28 komentarzy:

  1. Kurcze, nie wiem co ze mną nie tak, ale w ogóle mi się nie podobają te pękające lakiery. Ale muszę przyznać, że te akurat mają ładne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akceptuję tylko czarne pękacze... Inne wyglądają trochę...hm...tandetnie?

      Usuń
  2. nie podoba mi się ten efekt , może gdybyś pod spodem miała ciemniejszy lakier to wyglądałoby to trochę lepiej, ale i tak mam uraz do pękaczy , wyglądają niechlujnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie mogę przekonać się do tych pękających lakierów, nie wiem dlaczego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niebieski kolor jest fajny i ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś ten efekt mnie nie zachwyca, wolę naturalne wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc zupełnie mi się nie podobają..

    OdpowiedzUsuń
  7. pnba fantastycznie wygladaja ;D chociaz mam wrazenie ze juz skonczyla sie mania na pekacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam dwa pękające lakiery, jeden z Bell a drugi z Vipery, ale użyłam ich chyba ze dwa razy i jakoś nie tęsknię za nimi, więc na te z Virtual raczej już się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  9. ten drugi mani wygląda całkiem fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt jakoś mnie nie przekonuję :(

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory mają piękne, ale ja nie przepadam za pękaczami :) nawet bardzo nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciągle się zbieram aby je wypróbować ale akurat stosuję odżywkę przez najbliższe dni i nie mam możliwości :<
    http://nataliemaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wyleczyłam się już z tych pękających lakierów, szybko wysychają ale nie na paznokciu tylko w butelce :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się do nich przekonać, zawsze mi pękają "nierówno".

    OdpowiedzUsuń
  15. jakoś mi te lakiery nie przypadły do gustu ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma jednego pękacza, ale jakoś mnie nie urzekł.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię pękacze, ale wiem, że nie używałabym np czerwonego, więc w swojje kolekcji mam tylko brokatowy srebrny i czarny i to mi wystarcza..No może jeszcze zloty by się przydał. Szkoda że Virtual nie ma tego koloru u siebie, bo chetnie spróbowałabym ich pękaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne kolorki :) Mnie pękacze nie przekonują, ale popatrzeć lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pękające lakiery są świetne. Mam już błękitny, teraz poza na standardowy - czarny :) pozdrawiam !


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś tak mam mieszane uczucia co do malowania całej płytki pękaczem, u mnie się to nie sprawdza...
    Ale tak mi przyszło do głowy, że może fajnie by wyglądał tylko na części, np. walnąć krechę przez środek?
    Ktoś się gdzieś już natknął na taki sposób zdobienia?

    OdpowiedzUsuń
  21. tez mam niebieski tylko innej marki mniej popularnej :)
    muszę kupić jeszcze czarny :D

    OdpowiedzUsuń