niedziela, 5 lutego 2012

LINIA COLGATE TOTAL PRO-ZDROWE DZIĄSŁA

Usuwanie płytki nazębnej to najlepszy sposób na uniknięcie problemów z dziąsłami. Potrzebujesz do tego szczoteczki, specjalnej pasty antybakteryjnej i płynu do płukania ust.
System Colgate Total Pro-Zdrowe Dziąsła zapewnia kompletną ochronę dziąseł, pomagając usuwać płytkę nazębną oraz utrzymać zdrową jamę ustną.


PASTA  Redukuje problemy z dziąsłami aż do 88%



Nowa pasta Colgate Total Pro-Zdrowe Dziąsła to klinicznie udowodniona ochrona dziąseł, która pomaga zapobiegać zapaleniu, krwawieniu oraz cofaniu się dziąseł.  
Pasta pomaga usuwać szkodliwe bakterie wywołujące zapalenie dziąseł, redukując krwawienie dziąseł aż do 88%. Pomaga także zapobiegać najczęstszym problemom jamy ustnej takim  jak płytka nazębna, kamień nazębny, erozja szkliwa czy przebarwienia. 



PŁYN DO PŁUKANIA UST

Klinicznie udowodniona ochrona dziąseł


Płyn do płukania ust Colgate Total Pro-Zdrowe Dziąsła opracowano dla zapewnienia kompleksowej ochrony non-stop* dla zdrowych zębów i dziąseł.
Jego zaawansowana, bezalkoholowa formula pomaga zwalczać szkodliwe bakterie, które mogą wywoływać problemy z dziąsłami. Badania kliniczne dowiodły jego skuteczności w zapobieganiu zapaleniu i krwawieniu dziąseł.
Stosowany codziennie, pomoże utrzymać zdrowe zęby i dziąsła, a dodatkowo odświeży oddech.




SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW 

Zaprojektowana przez ekspertów dla usuwania płytki nazębnej 




Szczotkowanie zębów dwa razy dziennie jest konieczne do zwalczania płytki nazębnej. Oczywiście nie wszystkie szczoteczki są takie same, dlatego wybór odpowiedniej może mieć kluczowe znaczenie.
Nowa szczoteczka Colgate Total Pro-Zdrowe Dziąsła została specjalnie zaprojektowana, by czyścić trudno dostępne miejsca, a jednocześnie delikatnie masować dziąsła.

Bardzo polubiłam płyn do płukania i w tym momencie jestem w stanie pozostać przy nim bardzo długo.
Zestaw sprawdził się u mnie rewelacyjnie,a  bynajmniej sprawdzał dotychczas.
Szczoteczka jest zaprojektowana idealnie. Jest tak miękka, że nie jesteśmy w stanie się skaleczyć ani uszkodzić dziąseł.
Nigdy nie miałam dużego problemu z krwawieniem dziąseł, sporadycznie, aczkolwiek się zdarzało, w tym momencie pożegnałam się z tym całkowicie :)

Jak najbardziej polecam dla osób, które potrzebują natychmiastowego odświeżenia, czystości w jamie ustnej i czystej umywalki bez śladów krwi. :)

9 komentarzy:

  1. Ja to chyba, muszę zainwestować w szczoteczkę do zębów :D:D zęby ma się na całe życie, a przecież odpowiednia szczoteczka to podstawa w higienie...ehh

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno chętnie wypróbuję ten płyn do płukania jamy ustnej, zawsze muszę mieć dobry w łazience, także wykorzystam Twoje zdanie ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię pasty Colgate;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam podobną linię chyba - bielsze zęby - czy coś podobnego, szczoteczka z tymi gumowymi dodatkami jest rewelacyjna. Fajnie poleruje ząbki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta szczoteczka mi się podoba, ja mam bardzo wrażliwe dziąsła:P

    OdpowiedzUsuń
  6. a moje dziąsła totalnie znienacka przestały krwawić - pomimo, że pasta mocna, a szczoteczka wyjątkowo medium, a nie soft, dodatkowo nić dentystyczna... może chlorowana woda im służy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytają ten post uzmysłowiłam sobie straszna rzecz...muszę iść do dentysty :(

    OdpowiedzUsuń
  8. coś dla mnie, muszę się bliżej z tym zaznajomić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pastę uwielbiam, ale płynu nie mogę znieść ;/

    OdpowiedzUsuń