czwartek, 23 lutego 2012

NATURAL LOOK- Lirene

Współczesne kobiety potrzebują nowoczesnych kosmetyków. Lirene Natural Look to pierwsze na polskim rynku, unikalne połączenie bazy i fluidu z innowacyjnym kompleksem Skin-Hydrosmooth. Dzięki umieszczeniu pigmentu w specjalnych osłonkach, fluid równomiernie się rozprowadza, a obecność kwasu hialuronowego poprawia nawilżenie cery. Lirene Natural Look idealnie wygładza i matuje skórę oraz zapewnia efekt naturalnego makijażu, utrzymujący się nawet do 16 godzin. To aksamitna gładkość i wyjątkowy komfort stosowania dla tych kobiet, które idą z duchem czasu.


Plusy:
- podkład umieszczony jest w wygodnej tubce, łatwo się otwiera itd
- delikatny zapach, nie drażniący
- wybór odcieni
- wydajność
- cena
 - nie zapycha
- nie podrażnia
- dobrze utrzymuje się na twarzy



Minusy:
- niestety ale podkreśla suche skórki, trzeba używać pod podkład dobrego nawilżenia

 Skład: /`Tiramisu`/ Aqua, Dimethicone, Isodecane, Nylon-12, Cyclohexasiloxane, Squalane, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Glycerin, Sodium Chloride, Polyglyceryl-4 Isostearate, Silica Dimethyl Sylilate, Cyclopentasiloxane, Triethoxycaprylylsilane, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Benzyl Alcohol, Limonene, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499 

Cena  ok. 28 zł

Podstawa skuteczności:
BAZA SILIKONOWA
  • IDEALNIE WYGŁADZA I WYRÓWNUJE
  • WSPOMAGA MATOWIENIE SKÓRY
  • WYDŁUŻA DZIAŁANIE I UTRZYMYWANIE SIĘ FLUIDU NA SKÓRZE
FLUID z kompleksem SkinHydroSmooth
  • IDEALNIE SIĘ ROZPROWADZA
  • MATUJE
  • NIE POWODUJE EFEKTU MASKI
  • NAWILŻA


23 komentarze:

  1. No nie wiem... baza silikonowa, która nie zapycha? Nie chce mi się wierzyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny efekt daje :) muszę mu się przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z Lirene używam City Matt i dla mnie jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo sie z nim lubiłam swego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ale mnie nie spasował i szybko wylądował w kosmetyczce mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie nie przypasował zupełnie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię podkłady Lirene i ten również chętnie wypróbuj.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie również cudów nie zdziałał:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny , kupie go przy następnej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  10. ma sklad zapychajacy :/ pozatym mnostwo parabenow i zapachu czyli nawet tez wrazliwcow moze podrazniac

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym go wypróbowała gdyby nie to, że nie ma dośc jasnego odcienia dla mnie. Masz piękną cerę nawet przed nałożeniem makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj za drogi i taka mała tubka. Teraz używam Maybelline New York. Nie długo zrobię recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty masz ładną cerę, dla mnie ma chyba za małe krycie.

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam, lubiłam ale nie wrócę, przynajmniej narazie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim znaniem bardzo mało kryje,więc bym się na nią nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  16. tO MÓJ JEDEN Z ULUBIONYCH PODKŁADÓW:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja używam go już jakiś czas i zbieram się do napisania recenzji. Jakoś mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ochotę na ten podkład, a tutaj recenzja :) Ładny efekt daje na twarzy!

    OdpowiedzUsuń