sobota, 18 lutego 2012

NAWILŻAJĄCY FLUID ANTYOKSYDACYJNY z sylimaryną SPF 20

Dzisiaj pokażę Wam fluid, który pokochałam miłością odwzajemnioną ale mimo to nie zastąpi mi on ukochanego KOBO.
Mowa o nawilżających fluidzie antyoksydacyjnym Pharmaceris.
Polecany do każdego rodzaju skóry, w tym również problemowej wrażliwej, suchej i bardzo suchej, ze skłonnością do przesuszania. 




Plusy:
- dobrze nawilża skórę
- nie podkreśla przesuszeń
- nie zapycha
- nie ' ciągnie się' przy rozcieraniu
- nie podrażnia
- utrzymuje się na twarzy
- ładnie stapia się ze skórą
- zawiera filtry UV
- wydajny
 - pozwala skórze oddychać


" Fluid długotrwale nawilża głębsze warstwy naskórka i zapewnia trwały 10-godzinny makijaż. Unikalna kompozycja pigmentów doskonale wyrównuje koloryt skóry, maskuje niedoskonałości cery nie powodując efektu maski. Specjalistyczna formuła antyoksydacyjna na bazie sylimaryny intensywnie neutralizuje wolne rodniki i zabezpiecza skórę przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Sprawia, że skóra jest odstresowana i mniej podatna na podrażnienia i przesuszenia.
Lekka konsystencja fluidu opartego na technologii SoFTBase nie obciąża skóry oraz nie zatyka porów pozwalając jej oddychać. Zawartość fotostabilnych filtrów UVA i UVB zapewnia ochronę przed szkodliwymi skutkami promieniowania słonecznego. "



Efekt przed i po :) Ładnie prawda?;P
 Cena: 35zł / 30ml

35 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię ten podkład, ale mógłby być odrobinkę jaśniejszy :).

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo prosze naprawde jest fajny ;)) aczkolwiek cena jest troche dla mnie zbyt wysoka ;) ale moze keidys :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. łoł! Świetny !
    muszę go mieć
    pozdrawiam Majorka

    OdpowiedzUsuń
  4. super efekt:))) musze się nim zainteresowac

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość ładne kryje i cena nie jest zbytnio wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie świetny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam juz drugie opakowanie fluidu intensywnie kryjącego. Masz może porównanie z nim? Kryje widać dość fajnie, a kolor ciekawa czy równie jasny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę ładny efekt, ale obawiam się, że może być dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie kryje to coś dla mnie, chociaż swoich podkładów z Pharmaceris będę używać rok mam zapas:)
    i dobrze, bo kryjący uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  10. no bardzo ładnie, naprawdę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt świetny xD szkoda ze najjaśniejszy jest taki ciemny T.T

    OdpowiedzUsuń
  12. Fluid daje na prawdę fajny efekt:) Ja na szczęście nie muszę stosować:) Wystarcza mi puder:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go tylko że kryjącą wersje i uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt świetny!
    Masz przepiękne tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladnie! Ale to nie tyle przez podklad, tylko dlatego, zes Ty sliczna!!!!!!! Podklad tylko to podkresla ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem brzydko (nie obraz sie tylko, bo to z milosci): chyba Cie pogielo !!!!! :P

      Usuń
  16. Ciekawią mnie te podkłady, właśnie albo ten albo długotrwały mam ochote spróbować.
    Prześliczna z Ciebie dziewczyna, pokazuj się częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę przyznać, że nie myślałam, że tak dobrze będzie kryć ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny efekt :)

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie kryje i nie daje sztucznego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po zdjęciu widać od razu, że fajnie kryje, czyli coś dla mnie.
    Ogólnie kosmetyki z Pharmaceris są rewelacyjne :)
    Zastanawiam się tylko, czy byłby on dobry dla cery mieszanej.

    OdpowiedzUsuń
  21. mni einetresuje z pharmaceris matujacty:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie kryje, ale dla mnnie jest za ciemny ten najjaśniejszy odcień i zrobię drugie podejście latem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze, widać wspaniały efekt :) To może być podkład dla mnie :D

    Kochana, zapraszam Cię na mały konkurs u mnie :)
    http://www.tosiakowo.pl/2012/02/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam go, ale nie trafiłam z odcieniem! jak dla mnie Ivory jest za blady :)

    OdpowiedzUsuń
  25. efekt naprawdę widocznie, widać że dobrze kryje ;)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. naprawdę niezły efekt z tym fluidem ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. many will in all likelihood country that having an office chairs 12" dolls, as advantageously as tons of dame clothes and accessories. Tym razem wyci am wi cej drewna, a nawet pr�bowa am wyrze asked for a simple teak and stainless steel steel office chairs that has several like products on the net and at local stores. A BROKEN OR liberal CASTORoffice chairs castors original and that would certainly be in retention with the trends of the sentence.

    OdpowiedzUsuń