środa, 15 lutego 2012

Nowość od My Secret ;)))))

Pokażę Wam dzisiaj nowe błyszczyki Star Gloss My Secret.
Błyszczyki są w regularnej sprzedaży za 9,99 zł mamy do wyboru 10 kolorów w tym 5 nowych :) Pojemność 10 ml.
Odcienie nowe:
411, 412, 413,  414, 415

415



414



412


413


411


Który odcień podoba Wam się najbardziej? :))
Jak dla mnie ślicznie mienią się na ustach, nie wysuszają ich i są tanie! :)

Ale to nie koniec.. My Secret ma także nowy odcień błyszczyka Extra Lips Lip Gloss with Kolagen!



Jest to odcień nr 311 i jest dostępnych jeszcze 9 innych odcieni :)
Pojemność 9 ml w cenie 9,99zł. 
Chłodzi świetnie, cudownie wygląda na ustach :)

Macie może na coś chrapkę? A może macie już któryś?;)

29 komentarzy:

  1. Niestety nie mam żadnego:< A szkoda, bo zapowiadają się świetnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny efekt, muszę zobaczyć tą wersję z kolagenem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne są :)!
    ale tak dużo błyszczyków już mam, że masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajnie się prezentują, szczególnie ten pierwszy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. najfajniejszy 412 :) bardzo łądne, delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przypadł mi żaden z nich do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super odcienie, podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. mam 311 chyba:D i mi się on bardzo podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem absolutnie uzalezniona od blyszczykow. Tych jeszcze nie mialam ;)
    pozdrawiam Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są ładne, ale jakbym miała wybrać takiej naj to chyba byłyby to pierwsze dwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne, ładne kolory
    kolejny błyszczyk? chyba tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. heh na takich ustach to wszystko wygląda super;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne odcienie każdy mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. 414 świetny x3 dla mnie im mniej różowy tym lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odcień 311 jest obłędny. <3<3 A gdzie można je dostać ? ; *

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie dzienne, fajne, dzisiaj też dostałam i też testuje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. całkiem ciekawie nawet wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 411 bardzo fajnie się mieni, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do konkursu:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html
    Jeśli bierzesz w nim udział prosze napisać że Cie zwerbowałam "smashboxbaby blog":)
    Tu więcej informacji:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Na szczęście nie kuszą mnie te błyszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne! 412- mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń