piątek, 17 lutego 2012

Satynowy cień z jedwabiem- Virtual

Piękny, cudowny odcień!
Cudowne opakowanie, cudownie niska cena i cudowna trwałość!
O czym mowa?
O nowych cieniach Silky Virtual.


12 kolorów pojedynczych cieni bez żadnych parabenów. 
Cienie zostały wzbogacone o pielęgnujący  jedwab,  zapewniający idealną gładkość i miękkość. Nowa formuła cieni o satynowej, miękkiej konsystencji pozwala na łatwą i przyjemną aplikację


Plusy?
Wszystko wymieniłam wyżej ale powtórzę. Cudowne kolory i cudowna trwałość w mega niskiej cenie. 
Opakowanie świetne bardzo delikatne ale eleganckie wyglądające na bardzo zadbane.




Cena takiego cienia to jedyne 8 zł.
Sprawdźcie cały opis TUTAJ

22 komentarze:

  1. W to, że jest z jedwabiem to nie wierzę :)

    ale kolorek jest bardzo ładny :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten cień tylko, że w lawendowym kolorze :) Bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Ocean breeze i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładny kolor, jednak nie lubię takich pojedynczych cieni...

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor :) ja narzekam nadal na braki w cieniach :)
    http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niska cena,cień wygląda bardzo ładnie na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor, bardzo mi się podoba:) nie chcesz się może na niego wymienić?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny odcień, na codzień jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  9. O przy tej cenie tym bardziej zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Namówiłaś mnie! Muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz, zobacz. Na prawdę są świetne!

      Usuń
  11. Swatch - ładny
    i masz świetną powiekę można na niej zrobić wiele cudów, jednak wydaje mi się ,że ten kolor będzie podbijał cienie pod okiem i na oku
    ale z jedwabiem to dosyć ciekawie
    pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie potrafię zdziałać tych cudów :(

      Usuń
  12. bardzo fajne barwy posiadaja w swiojej gamie kolorow ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się opakowanie osobiście nie podoba, ale może z trwałością jest dobrze ;) gdybym mogła je gdzieś dostać, skusiłabym się na Lemonkę xD

    OdpowiedzUsuń
  14. odcień taki bardzo uniwersalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory są śliczne. ; p
    I Cena jest bardzo niska.;))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ladny delikatny odcień

    OdpowiedzUsuń