niedziela, 19 lutego 2012

Szampon Jabłko Antonówka & Vitamin Complex LA

Pokażę Wam dzisiaj szampon, o którym myślę i myślę i nie wiem jak to z nim jest.
Na myśli mam szampon Jabłko Antonówka & Vitamin Complex La do włosów normalnych firmy Barwa Naturalna


Co mówi producent? 
 Krystalicznie czysty szampon z naturalnym ekstraktem z jabłka oraz kompleksem witamin przeznaczony do mycia włosów normalnych. Regularne stosowanie poprawia kondycję włosów, wzmacnia je, nadaje im miękkość oraz ułatwia rozczesywanie.


Hmmm co ja o tym myślę?
Po pierwsze szampon ma bardzo ładny jabłkowy zapach, nie jest chemiczny.
Niestety nie pomaga on w rozczesywaniu włosów, wręcz przeciwnie plącze je, ale tak to jest zazwyczaj z naturalnymi szamponami. Po umyciu i rozczesaniu włosów są one już dosyć fajne. Lejące.
Ogromnym plusem jest to, że szampon bardzo dobrze myje włosy. Idealnie domywa oleje już po jednym myciu.
Czy wzmocnił moje włosy? Użyłam już całe opakowanie i za bardzo nie widzę różnicy oprócz tego, że mniej się przetłuszczają. 




Jeśli używacie olei i szukacie bardzo dobrego zmywacza to ten szampon jest idealny.
Kosztuje ok 4 zł za 250 ml.  Możecie znaleźć go TUTAJ

33 komentarze:

  1. odkryłam, że te szampony są w Tesco i będzie to kolejny szampon który kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie!? Muszę zobaczyć i kupić jakieś jeszcze!

      Usuń
  2. koniecznie musze spóbować :D pachnie pewnie obłędie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taniutki, widziałam go w sklepie i jakoś nie przykuł mojej uwagi :) Teraz go wezmę :) dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama cena i to że mniej sie przetłuszczają tzn,że to dla mnie :D

    Fajne imie, Julia :) Ostatnio jest wysyp Julii i Amelek, no ale lepsze to niż Wiktoria :) Jak mój rocznik miał bierzmowanie to 90% było Wiktorii a mi średnio podoba sie to imie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam bierzmowanie 4 lata temu to też było masę Julii :) Ale nic lepszego nie znalazłam a i tak przecież to imię to tylko tak o ;P

      Usuń
  5. a ja nie mogę go znaleźć w żadnym sklepie:( mam inne wersje, ale jabłuszka nie mogę upolować;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam szampony tej firmy! :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy. tylko nie na moje włosy ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. lubue szampony barwy, mam żurawinowy

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam zurawinowy i byl swietny pod wzgledem zapachu, musze sie rozejrzec za innymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam Pokrzywowy i także jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  11. mam jeden z tej serii i czeka w szafce na swoja kolej

    OdpowiedzUsuń
  12. Skusiłabym się głównie ze względu na zapach, musi być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naturalnym bym go w życiu nie nazwała, producenta troche poniosło ;) Zaciekawił mnie jednak i musze w końcu wypróbować jakiś szampon z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. SLS, paskud :) Chociaż, jeśli miałyby się mniej przetłuszczać... Kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używałam z barwy ze skrzypem polnym i całkiem fajny jest. Ale cudów też nie ma.Robi to co szampon powienien i wcale tak nie plącze włosów jak np. babydeream

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm nigdzie go nie widziałam, a za 4 zł to grzech nie spróbowac.

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię owocowe kosmetyki, chyba się skuszę na ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten szampon jakoś nie powalił mnie, cena jest zachęcająca, ale raczej go nie kupie :)
    Ziaja z lawenda do włosów przetłuszczającyh się jest super :) włosy naprawde tak szybko się nie przetłuszczają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Ziaja z lawendą czeka na swoja kolej w szafce ;)

      Usuń
  19. Kocham szampony z tej serii..Pragnę antonówki:D

    OdpowiedzUsuń
  20. ten szampon ma SLS (sodium laurent sulfate) i silikony (substanecje z końcówką -none)...nie jest naturalny...niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiscie, ma SLS ale silikonów nie ma. Nie każdy składnik z końcówką - none to silikon :D Te użyte tutaj to specjalne składniki, które zapobiegają rowojowi grzybów i pleśni w kosmetykach i koło silikonów nawet nie leżały, taże producent pisze pradę, zę szampon jest bez silikonów.

      Usuń