poniedziałek, 27 lutego 2012

UWAGA DZIEWCZYNY!

Dostałam wiadomość od Pani Elwiry z Oriflame o pewnym gostku, który robi Nas w konia. Ja także dostałam od niego email.

"Witam serdecznie,
W obawie o Wasze dobro czuję się w obowiązku poinformować Was, że osoba podająca się za Lidera Firmy AVON oraz Agrabla – Pan Paweł D. (osoba nieletnia, która była kiedyś zapisana do mojej struktury Oriflame i której konto zostało przez naszą firmę zablokowane) może wysyłać do Was propozycje współpracy oraz zaproszenia na organizowane przez siebie konferencje.
Pan D. namiętnie loguje się pod różnymi nazwiskami na moich konferencjach on-line, zakłóca je spamując i jest zablokowany w wielu firmach sprzedaży bezpośredniej m.in. za fałszowanie danych i wpisywanie swoich Rodziców bez ich wiedzy do firm, które z nieletnimi współpracy nie nawiązują.
Miałam dziś kontakt z centralą firmy AVON i okręgową menagerką sprzedaży z regionu w którym Pan D. działa. Z rozmowy tej jasno wynika, że Pan D.jest osobą nieodpowiedzialną, łamiącą wszelkie regulaminy i zasady powszechnie obowiązującego dobrego zachowania.
Proszę więc Was o rozsądne podejście do tematu, abyście później nie miały problemów, nieprzyjemnych komentarzy i pogróżek mailowych, których dwie z Was już doświadczyły.
Z uwagi na to, że Pan D. używa wielu adresów mailowych udostępniam Wam te z nich, które udało mi się ustalić:
Potrafi też pisać z bramek nielegalnie używając adresu poczta@avon.pl – ustala go sobie jako adres wyświetlany, a jak wiecie jest to oficjalny adres firmy AVON, więc tego typu działanie narusza prawo.
W razie pytań – jestem do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Elwira Syska
Dyrektor Klubu Oriflame"
Wiadomość od Pani Elwiry.
Przestrzegajcie się.

29 komentarzy:

  1. Szok
    Dziękuję za ostrzeżenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz częściej słyszę o takich przekrętach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że o tym piszesz! I że firma Oriflame zareagowała na problem. Mam nadzieję, że już nikt nie da się nabrać tej osobie.

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodam tylko od siebie, że zostałam przez p.Pawła obrażona, zastraszona, za współprace i testowanie proponował mi pieniążki. Pisze nieskładnie, z różnych adresów a żeby było ładniej zmienia sobie czcionkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S. i jeszcze żadna z Bloggerek mu nie odmówiła :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa.......ciekawe.......do mnie też pisał ów gość i teraz się zoroientoeałam, że pisał z dwóch adresów, ale od razu odrzuciłam propozcyje..co za człowiek masakra;/

      Usuń
  6. A dlaczego dyrektor firmy Oriflame zabiera głos w sprawie firmy Avon? Bo mój dawno już pełnoletni umysł tego nie ogarnia...

    OdpowiedzUsuń
  7. uuuu , trzeba uwazać bo jakis liderek mnie bedzie sazntazował ;p

    siedze w Avon i jestem liderem ale cóż , nie robimy czegos takiego :D
    jestesmy grzeczne i na wysokim poziomie, zeby nie było , że jakiś dziad nam opinie psuje. !


    całuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też dostałam takiego emaila, w głowie mi się, to już wszystko nie mieści :/ i posta na ten temat na blogu, też napisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna osoba, która nie zna granic bezczelności -.-'

    OdpowiedzUsuń
  10. jak czytam takie rzeczy to mi witki opadaja....

    OdpowiedzUsuń
  11. też dostałam tego maila od Pani Elwiry. dobrze, że o tym napisałaś im więcej dziewczyn się o tym dowie tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. nieodpowiedzialny człowiek...

    OdpowiedzUsuń
  13. :o :o ludzie są serio bezczelni ehh ehh :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieźle... Psycholi nie brakuje na tym świecie...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak mnie wkurzają takie dzieci to szok... Za naukę się wziąć a nie za takie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Oriflame broni Avonu, miłe to.
    Zastanawia mnie co na to rodzice owego dzieciaka

    OdpowiedzUsuń
  17. dostałam i po prostu go olałam - od raz czułam że coś jest nie tak - ten mail oficjalny Avonu mnie od razu zastanowił, ze to ściema

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięki za ostrzeżenie. :) zapraszam do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba nie otwieram takich maili. Co on chce osiągnąć? Oprócz "zabawy" rzecz jasna... Dosyć marnej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Masakra normalnie szok te dzieciaki nie mają co robic....

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Co za cyrk, jestem zniesmaczona. No ale grunt, że jesteśmy ostrzeżone :)

    OdpowiedzUsuń
  22. masakra, ale dobrze, że ostrzegasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niektórzy naprawdę nie mają własnego życia i czerpią dziką satysfakcję z takich chorych akcji... Nie wiem, co ten chłopak sobie myśli i na co liczy...
    Fajnie, że ktoś zwrócił na to uwagę i ostrzega :)

    OdpowiedzUsuń